Nekad Lalli$h | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad är ditt discord namn? Lallisen#3687

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär föddes 2000 med sin bror vid namn Alex Svensson men det Neo (jag) inte visste va att Alex min bror va att han höll på med massa kriminella Saker tillexempel som att göra rån o till och med kidnappa han en gång en person o har varit med i kriminella gäng o i skjutningar. Men oftast när Alex kom hem från sin skolan så sitter mamma o gråter i soffan i vardagsrummet. men han tog hand om mig men mamma ville inte att jag skulle hamna på samma väg som han men Alex ville nästan det kändes lite så. men att se mamma gråta o gråta så mycket o slutade aldrig då bestämde jag mig för att inte bli likadan som min bror o lova mig själv o göra allt jag kan för att inte såra mamma som Alex gjort tyckte så synd om mamma. Men ändå fanns något intresse inom mig med det kriminella tyckte det va intressant o redan som liten hade jag intresse för vapen o sånt. men jag lovade men kanske inte skulle kunna hålla det jag lovar för att jag kanske hamnar fel folk grupp o hamnar fel genom att jag hänger med dem eller börja göra kriminella saker självmant vad tror du hur det gick med Neo hur slutade det höll han det han lova eller inte?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp, som är roligt för båda parterna, jag har varit medlem hur länge som helst och jag ser stora problem i rpn att de inte finns social rp och de vill jag ändra på, Utan medlemskap så kan man inte göra så stora eller välutvecklade scenarion. Jag kommer kunna bidra med feta, roliga, utvecklade scenarion som kommer va roliga för alla jag vill kunna utveckla sociala rpn för just nu är den på dens botten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska göra scenarion som är roliga för båda parterna, som ska va utvecklade roliga och sociala. Liksom man ska spela för att motpatnern ska vinna, sen om båda gör det blir de roliga för båda för då vet man liksom inte vad som ska hända sen vilket är lite som i verkligheten man vet inte vad som kommer hända i framtiden. summan av kaddemumman de e för att få ett socialare scenario så de blir kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? ? spelade först på multistaden som icke medlem me en polare. sen kanske nån månad efter blev jag medlem och märkte att jag hade jätte många kompisar som spelade på unive

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka