Nekad Lalli$h | Julkalender Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad heter du på Discord? lallish.1

Ditt Hex:ID 11000014c826450

Vad vill du göra inom Julkalendern? Biroll

Motivera till varför du ska tilldelas det som du valt på föregående fråga Ja jo jag vill bli/få en biroll eftersom det kan behövas ibland och det är roligt att se sig själv på tv/video! Jag är ingen person som måste få denna rollen men det hade faktist varit roligt om jag hade fått den. Då det glädjer mig och andra runt mig att se sig själv på video. Då menar jag inte familj och sånt utan vänner som kollar på julkalendern och ser nämen oj det är ju lallish. Så denna grejen gör jag för skojs skull och jag finns här för limpis och philip som gör detta möjligt att vara med i så när man väl får chansen så tycker jag att man ska testa. Så detta är inget jag måste vara med i men det hade varit kul eftersom jag spelar ganska mycket unive och det blir roligt att få nånting man gör åt sidan med servern istället för att rpa!

Har du något förslag som du tycker bör vara med i årets julkalender? Jag har inget riktigt på hjärnan för Limpis gör det bra som han gör! Men lite mera spänning som typ vad kommer hända då om detta händer och sånt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka