Nekad Lalli$h | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? lallisen eller Lalli$h

Vem var det som bannade dig? Filiri

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Kermit gif.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tog bilden över för har inte tagit någon bild på bannen kommer inte in på fivem! Jag vet att staffen bannade mig för combat logging eftersom jag combat loggade från polisen eftersom jag tyckte att dom hade kass rp men förstår att det var fel att mig och att det inte är en giltlig anledning till det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja det som hände var att jag var vid sjukhuset och sen började polisen tazera mig och min kompis från ingen stans sen sluta dom. Sen missclicka jag in i deras bil och hoppar ut direkt. Sen tazerar han mig igen jag springer in i sjukhuset och blir tazerad ännu en gång så jag combat loggar och nu sitter jag här en vecka senare ungefär

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det jag jag som gjorde fel bannen är rätt, Men jag förstår mitt misstag och att det var fel detta kommer ej upprepas!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång för dupping och då var jag hyffsat ny till unive, Jag och min kompis gjorde detta då han sa att det var en bugg. Jag visste inte helt då att den inte var okej men nu vet jag det och det kommer inte hända igen. Sen blev jag bannad för sprider reklam då visste jag inte att man inte fick skicka reklam till staffsen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat rpa kvar men jag blev så sur på polisens rp och förstår att det inte är okej att combat logga för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig mer kommer combat logga igen eftersom det leder barara till ban!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka