Nekad Lalli$h | Ban Överklagan [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? lallisen

Vem var det som bannade dig? Lallish

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I deras syn så C loggade jag men för mig så krashade mitt internet och jag kunde inte göra något åt det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min gäng gick och skulle skjuta gänget vi har krig med och då åker vi förbi och skjuter sen följer dom efter oss vi ber ned skjutna och dödade, Sen när dom dragit där ifrån så började jag lagga sen krashade jag och då startade mitt internet efter runt 10 min och sen blir jag inkallad till support och förklarar vad som hände,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker själv att det var en felaktig ban men fattar staffsens syn på det hela med! Det som jag tycker var felaktigt var att jag krasha och får indragna roller och perma ban för att mitt internet krashade och sen inte kom in i tid, Jag fattar att man inte kan ha c loggers på servern men samtidigt måste ni fatta min sida som har lagt pengar på min krim roll och även serverboostat server och sen får indraget för en sån här grej som inte jag kan roför att mitt internet krasha

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har en del tidigare bans en del där man lallat 02 på natten och andra där jag duppat, Ja absolut så har jag lärt mig att inte göra detta för det är bara jag som förlorar på det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat komma in direkt när mitt internet var uppe igen, Men till mitt försvar så trodde jag inte det var nån kvar där jag krasha så jag gick inte in så jag gick och käka sen när jag kommer tillbaka så blir jag kallad till support, Men absolut jag hade kunnat gå in direkt eller skrivit till någon i santos som vi dog av att jag krashade och att jag hade kunnat komma in igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Man måste gå in direkt igen om man krashar eller om internetet krashar!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut ta er tid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka