Nekad Lalli$h | Ban Överklagan [IndianTechSupport]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.1

Vem var det som bannade dig? Cindyfisken

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bock_get_vct1t1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag lad ner vapen i privat bilar som polis.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och gjorde inte ett pissa chilla ba sen ser jag att jag inte hade några roller kvar och aa nu sitter jag här. Men jag har lagt ner vapen i bilar ska inte ljuga men det har jag redan förklarat varför för yro. Och det är för att polis stashet nästan var fullt hela tiden men jag förstår det är inte okej att lägga vapen i privat bilar eftersom folk abusar det. Nu har det dessutom lagt ner ett nytt system som gör att man itne kan ta vapen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban är rätt men jag är lite ledsen/sur för att jag har blivit perma banand 2 gånger för exakt samma grej typ. Men denna ban var rätt ja man får inte lägga det i privat bilar!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare varit bannad!

1. Reklam: Det var när jag var ganska ny på unive och då var det en tävling i en ped discord och då var det att man skulle få en gratis ped eller vad det var. Den som hade mest invites fick den och då skickade jag det till en mod eller två. Detta var något jag inte visste att man itne fick då men nu vet jag det!

2. Duping: Jag och min polare duppade jätte dumt. Som sagt i dom andra bansen så visste inte jag att detta var en otilåten grej men sen efter någon dag vi hade duppat så fick jag reda på detta!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat bett en staff att ta vapnerna ifrån mig. Det är mitt fel jag förstår att jag är bannad bara för att jag är för lat. Jag ber om ursäkt kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Jag har lärt mig att man inte ska lägga vapen i privat bilat som polis bara för att man är för lat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja Absolut ta er tid!

Jag förstår varöfr jag e bannad och detta kommer verkligen inte ske igen och tror inte jag kommer vara polis ändå!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka