Nekad Lalli$h | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? Lallish.1

Vem var det som bannade dig? 320 master

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen bannade mig för korkad som jag är tänkte jag köpa fusk och dra med en polare på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och snackade med mitt gäng i vc så var det några som använde fusk och då blev jag intreserad. Jag försökte få min vän med att köpa det med mig så att inte jag behövde vara ensam. Men min polare väljer att anmäla mig på unive och så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mitt fel upp till 100% muppig som jag är så tänkte jag köpa fusk vilket är jätte idiotiskt. Jag är jätte ledsen för det jag gjorde, vill bara tillbaka med mina vänner till unive igen. Förlåt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var när jag lämnade en kriminell på sjukhuset 02 på natten för att vi var lite i polisen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade själv kunnat anmäla dom som hade fusket och fuskade på unive, som jag också gjorde efteråt. Merov sa att dom jag säger alla som använder fusket på unive så fick jag stanna kvar utan att bli bannad. Jag säger då alla som hade fusket och så. Sen så ger jag också unive möjligheten att få fusket så att dom kan lägga in det i anticheatet. Jag fick tag på fusket och gav det till ludde för att han skulle kunna ge det till 320. Jag är jätte jätte ledsen för det jag gjort och kommer aldrig göra något regelbrott igen om jag blir unbannad. Hoppas ni kan ge mig denna sista chansen att bevisa mig för er gör jag inte det så kan ni blacka mig.
Samt sa theodooro att jag inte skulle få någon blacklist eftersom jag hjälpt er.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att man inte ska fuska och inte ens tänka på att fuska på fivem för man går bara minus på det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Låt mig bevisa mig en sista gång. Nu har jag mognat till och kommer inte göra några regelbrott. Hoppas ni kan ge mig denna sista chansen för att bevisa vad jag går för.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka