Inaktuell Lalli$h | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: lallisen eller Lalli$h

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2023

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff på Unive Rp för att jag har en bra erfarenhet för rollspel och har en stark vilja att hjälpa till att skapa en underhållande och engagerande spelupplevelse för alla spelare. Jag har också en gedigen kunskap om rollspel och spelregler, vilket gör mig kvalificerad att hantera situationer och frågor som kan uppstå under spelets gång.Jag har också erfarenhet av att vara en del av staffteam i andra serverar, där jag har utvecklat mina färdigheter inom konflikthantering och beslutsfattande. Jag är bra på att lyssna på spelarnas behov och förstå deras perspektiv för att kunna fatta rättvisa och balanserade beslut.
Som staff skulle jag vara aktiv och närvarande i gemenskapen, och jag skulle se till att följa reglerna och vilkoren för att upprätthålla en rättvis och rolig rpserver för alla. Jag är också bra på att samarbeta med andra och jag tror på att skapa en positiv och välkomnande miljö för spelarna. jag anser att jag skulle vara en tillgång till Unive som staff genom min erfarenhet för rollspel, min erfarenhet inom Staffteam, och min förmåga att fatta rättvisa beslut.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? I min egna åsikt så fungerar allting jag vill bara hjälpa till med det som behövs och det som det finns lite resurser till och som förstärker servern så bra som möjligt, Det som funkar men som inte är på topp är att folk pratar ooc och inte kan hålla sin mun stängd om ute världen, Så jag skulle försöka specca lite mer ospecifika scenarion som folk kan slänga ur sig ett ord eller två som är ooc, Sen att det är alldeles för mycket powergaming på servern, Jag som spelat här ett tag nu och som vet hur powergamingen e så ska jag försöka mitt bästa med att fixa det!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi hade kunnat specca lite mer och lite tråkigare scenarion jag vet att det inte är jätte roligt att sitta och specca hela tiden men nån måste ju göra det ett tag för att få stopp på powergamingen och ooc, Det man hade kunnat göra är att sitt och kolla på dom här tråkiga scenarion som folk bara åker runt i bilar eller bara sitter och snackar vid gäng hus, polisstation, marjalisas och så vidare bara för att få stopp på domma regel brotten, Man kan sitta och snacka med sin partner i support och åka runt och specca för att hitta sånna hära spelare!

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera proffsit måste man göra man kan inte bara säga hållkäften till någon om någon sitter och skriker i support man måste ha en lugn ton så man kan lunga ner personen och inte göra den upprörd! Ta det lungt och försiktigt istället för snabbt och hetsigt, Man måste agera bra annars kommer det sluta med att man har indragen staff och spelaren blir bara sur på dig för att du inte kan bete dig, Om man inte har denna proffsighet rollen i sig borde man inte kanske ta chansen att försöka bli staff om du inte kan hålla dina känslor inom dig.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv varje dag, nu när skolan börjar igen kommer det ju bli lite mindre men runt 4 timmar per dag och sen e jag ute och springer 3-4 dagar i veckan som tar runt en timme också! Jag kommer försöka mitt bästa med att vara så aktiv jag kan
Men oftast kommer det att vara runt 4 timmar per dag kan bli mer kan bli mindre det bror på om jag ska ut med vänner eller om jag ska göra något med familjen oså liknande

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive en längre tid sen tog jag en paus från hela fivem, Första gången jag spelade var nån gång i början på 2022, Då comso körde på unive så testade jag lite sen dess så blev de mer spänande och nu sitter jag är men några månade och lite till

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jo men det har jag. Jag har ju varit staff och så på andra serverar men eftersom detta är en mycket större server tror jag att den kommer dycka upp mycket mer commands och mycket mer grejer att göra! Tror ändå jag kommer lära mig ganska fort. Jag kan dom flesta som ban och kick och sånt aja jag kan dom mesta iallafall, Och kommer säker lära mig dom andra

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope jag tror faktist inte det domma jag lagt in nu är dom som jag hade "uppskattat" att få men jag är glad vad jag än får för roller!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka