Inaktuell Lalli$h | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Lalli$h#3687

Ange ditt födelsedatum 3 Juni 2023

Varför ska just du bli staff? Hej Limpis och philip,

Jag skulle vilja bli staff på Unive Rp för att jag har en bra erfarenhet för rollspel och har en stark vilja att hjälpa till att skapa en underhållande och engagerande spelupplevelse för alla spelare. Jag har också en gedigen kunskap om rollspel och spelregler, vilket gör mig kvalificerad att hantera situationer och frågor som kan uppstå under spelets gång.Jag har också erfarenhet av att vara en del av staffteam i andra serverar, där jag har utvecklat mina färdigheter inom konflikthantering och beslutsfattande. Jag är bra på att lyssna på spelarnas behov och förstå deras perspektiv för att kunna fatta rättvisa och balanserade beslut.
Som staff skulle jag vara aktiv och närvarande i gemenskapen, och jag skulle se till att följa reglerna och vilkoren för att upprätthålla en rättvis och rolig rpserver för alla. Jag är också bra på att samarbeta med andra och jag tror på att skapa en positiv och välkomnande miljö för spelarna. jag anser att jag skulle vara en tillgång till Unive som staff genom min erfarenhet för rollspel, min erfarenhet inom Staffteam, och min förmåga att fatta rättvisa beslut.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att kunna vara aktiv länge. Jag får sommar lov den 8onde och då blir det spel kan jag säga,

Jag kommer spelar minst 4 timmar varje dag ungefär.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive en längre tid, Sen tog jag en paus från fivem, Men nu är jag tbx och ska göra unive till ett ännu bättre paradis

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag kan alla commandon och det mesta man behöver veta när man är staff, Kanske inte så bra på forumet och det men det hoppas jag att jag kan lära mig,

Här är dom flesta commandon (som jag kommer på för nuet)
/giveitem (id) radio 1
/giveweapon (id) WEAPON_FLASHLIGHT 1
/giveweapon (id) WEAPON_STUNGUN 1
/giveweapon id WEAPON_nightstick
-------------------------------------------
/sqlban id dagar anledning
/sqlban 41 0 VDM

Detta är som en information text, Vad dom olika kommandonen gör o hur dom utförs! Läs denna om du inte är 100% säker på något kommando!
SQL - Kategorin
./sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen!
./sqlunban - Det kommandot unbannar du en person!
./sqlbanoffline (permid) - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
./sqlsearch (steamnamn) - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot

./kick - Du sparkar personen från servern!
./bring - Du tpar en person till dig!
./goto - Du tpar dig till en person!
./noclip - Du får flymode!
./toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet!
./freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg!
./spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig med personen! Även Knapp: G Så kollar du deras inventory då du kan se spelarens pengar o annat!
./clearinventory - Du tömmer någons inventory
./clearloadout - Du tömmer någons vapen layout!
./clearall - Du rensar hela chatten för alla spelare!
./revive - Du återupptar personens liv!
./giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern!
./giveweapon - Du ger ett vapen som är tillåtet på servern!
./announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej, Jag är Bered på att jobba inom alla områden på unive. Men det är dom jag mest vill hjälpa till i.

+REP SKIT BRA ANSÖKAN HAN HAR LAGT NER MYCKET TID OCH ALLT TYCKER HAN FÅ STAFF

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka