Inaktuell Lalli$h | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ditt discordnamn: Lalli$h#3687

Ange ditt födelsedatum 23 December 2022

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff här på Unive för att jag skulle vilja bidra till att fortsätta utveckla denna fantastiska servern. Jag tycker att jag passar som staff för den tiden jag lägger och för så aktiv som jag är. Positionen inom staff intresserar mig väldigt mycket för att man kan göra så mycket som att utveckla servern och folket samt så är jag också ganska hjälpsam, jag försöker hjälpa folk så bra jag kan. Jag hade varit ganska aktiv i både discorden och ingame för att försöka hålla ett bra läge samt hålla en god rp nivå för andra så att de blir inspirerade och lär sig hur man rpar så det blir roligt för båda parterna. De områden inom staff teamet som intresserar mig är donations ansvarig och rp ansvarig. Nu när det är sommarlov så har man ganska mycket tid att spendera och detta är vad jag vill satsa på för att fortsätta driva denna servern. Jag är ganska villig att hjälpa till i dom flesta områden inom staff, jag vill att spelarna på servern ska få den hjälpen de behöver när de har något att rapportera. Som skriven jag hade lagt ner massor med tid på detta och gjort mitt yttersta samt satsa på en långsiktig staffkarriär.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 12:30 - 03:00
Tisdag: 12:30 - 02:00
Onsdag: 12:50 - 00:00
Torsdag: 12:30 - 01:30
Fredag: 12:20 - 03:00

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär 1 år tror jag där men har verkligen fasnat för den nu det senaste

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff på ortenwave och mod på unity. Så hyfsa bra har jag och kan dom flesta komandon /giveitem (id) radio 1
/giveweapon (id) WEAPON_FLASHLIGHT 1
/giveweapon (id) WEAPON_STUNGUN 1
/giveweapon id WEAPON_nightstick
-------------------------------------------
/sqlban id dagar anledning
/sqlban 41 0 VDM

Detta är som en information text, Vad dom olika kommandonen gör o hur dom utförs! Läs denna om du inte är 100% säker på något kommando!
SQL - Kategorin
./sqlbanhistory - Kolla anledningarna till bansen som personen har fått o vilken staff som har utfört banen!
./sqlunban - Det kommandot unbannar du en person!
./sqlbanoffline (permid) - Detta kommandot gör så du kan banna en person som har gått offline med ett permid!
./sqlsearch (steamnamn) - Detta kommandot letar fram permidt på personen som kan användas i ./sqlbanoffline kommandot

./kick - Du sparkar personen från servern!
./bring - Du tpar en person till dig!
./goto - Du tpar dig till en person!
./noclip - Du får flymode!
./toggleid - Du ser idet på personen ovanför huvudet!
./freeze - Du fryser personen så han inte springer iväg!
./spec - Det är som noclip fast den automatiskt flyttar dig med personen! Även Knapp: G Så kollar du deras inventory då du kan se spelarens pengar o annat!
./clearinventory - Du tömmer någons inventory
./clearloadout - Du tömmer någons vapen layout!
./clearall - Du rensar hela chatten för alla spelare!
./revive - Du återupptar personens liv!
./giveitem - Du ger en person saker som är tillgängliga på servern!
./giveweapon - Du ger ett vapen som är tillåtet på servern!
./announce - Du ger ut ett viktigt meddelande till hela servern!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej det tror jag inte

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka