Accepterad Lalli$h | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Lalli$h#3687

Ange ditt födelsedatum 28 December 2022

Beskriv din dagliga aktivitet. nu när det är lov är det varje dag och helatiden förutom när jag käkar eller duschar eller så

Hur länge har du varit medlem på Unive? Länge, Jag har varit medlem i kanske 1 år, Jag har spelat på unive just för att det är en rolig server med bra rp och scenarion Så Jag har varit på unive ganska mycket speciellt dessa 2 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 gånger lite cop bait lite sånt sedan var det massa små bans. Jag har blivit black listad 1 gång men det var ett stort missförstånd och jag har varit staff innan så jag tycket jag förkännar en chans!

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt engligt mig är när man håller ett litet extra öga på servern. Man ska banna/kicka dom som man ser inte beter sig. du ska fortfarande rpa som vanligt men du ska ta åtgärder på spelare som inte kan bete sig eller på något annat sätt förstör rpn Som servervakt ska man inte åka runt och leta efter folk att banna. det är staffsens jobb. Som servervakt ska du även ha en bra rp. för att lära ut till dom som är nya t.e.x en ny spelare ska lära sig rpa då ska inte du lalla utan hålla en bra rp så dom lär sig och tar efter. en person som är en underlättning för staff, dom rpar vanligt o ska inte söka efter fel hela tiden, dom kan banna/kicka+ att klippa om personen som blev bannad/kickad frågar om bevis o om de behövs förlängning tar dom och skickar klippet och skriver va som hände i en förlängnings chatt. dom kan revva vid buggnigar tex när nån åker igenom backen o dör

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag är lämplig som servervakt för att jag tar ett stort ansvar genom att jag bannar eller kickar en person om de gör ett regelbrott och såklart skriver en andledning varför de har blivit bannad/kickad så de kan ta lärdom av sin ban. Sen att se till att folk håller en bra rp nivå och inte bara lallar och förstör rpn så då kan jag ha tillgång att göra rätt men även lära sig rpa ännu bättre. Så jag ska just bli servervakt för att jag kan ta ansvar är mogen. vill hjälpa staffsen och de som är inne på servern satt det blir en bra rp för alla. för ja har vart på unive ett långt tag o vet hur saker o ting funkar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Sv abuse kan innebära många saker men jag kommer ge 2 exempel exempel nummer ett är att man har toggleid på i tex skottscenarion exempel nummer två är att man revar sig själv om man tex döe av en person och då orkar man inte rpa och då revar man sig själv tex om man blivit dödad av något tex en blikrock så revar man sig själv och rpar inte och fortsätter scenariot. korruption är när man ba vill ha permsen för sin egen gynning. abuse är när man tex under skottscenario har toggleid igång för att kunna ser vart folk är eller när man tex revvar sig själv under skottscenario så man inte dör eller inte blir 12h. Jag vett att jag har många bans men ge mig ett försök

Tillbaka