Inaktuell Lalli$h | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalli$h

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? Lalli$h#3687

Ange ditt födelsedatum 19 Januari 2023

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag som person väljer att ansöka eftersom jag är kreativ mogen och snäll. jag har varit servervakt innan och staff men nu känner jag att jag vill vara nått mitt i mellan. så jag vilja hjälpa folk att börja med sin rp

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? ag är lämplig som Ms ansvarig för att jag tar ett stort ansvar genom att jag bannar eller kickar en person om de gör ett regelbrott och såklart skriver en andledning varför de har blivit bannad/kickad så de kan ta lärdom av sin ban. Sen att se till att folk håller en bra rp nivå och inte bara lallar och förstör rpn så då kan jag ha tillgång att göra rätt men även lära sig rpa ännu bättre. Så jag ska just bli servervakt för att jag kan ta ansvar är mogen. vill hjälpa staffsen och de som är inne på servern satt det blir en bra rp för alla. för ja har vart på unive ett långt tag o vet hur saker o ting funkar och vill hjälpa folk med att börja med sin rpa och växa vår server!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara snäll och välkomna dom med respekt och inte vara kaxig och ha atityd. fråga vad dom behöver hjälp med och hjälpa dom

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Asså jag skuller inte vilja påverka direkt men jag vill hjälpa folk så gott jag jag kan vi få igång deras rp. vem vet en dag kanske nån icke medlem e krim och ped och e som drobz oxh lexty och andra streamers

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna reglerna. vara hyfsat mogna och inte vara lallare!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? hålla koll på rp kicka och banna lallare och hålla koll på vår underbara server

Hur ser din aktivitetet ut? jag e aktiv vare dagj från 15:00-02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag kör inte på nån annan server bara unive och kommer stanna på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Yes jag e timeoutad på dcn så om jag blir acceptad så ta gärna bort den då:) MVH Melvin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka