Accepterad lallevalle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallevalle

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198232971880/

Vad är ditt namn i verkligheten? Valter

Vad är ditt discord namn? lallevalle#4453

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 1992

Berätta om din karaktär. Kurre föddes i Sverige och skulle man sätta mig på en skala från svensk till myra är jag så när svensk man kommer. Född för hela 30 år sedan och uppvuxen i Lappland. Lärde mig använda kniv vid två och gevär vid fyra och sköt då också mitt första byte, en gigantisk 10 taggare som försörjde hela byn med älg kött i ett halvår. Det bästa med hemma byn är inget onödigt pjöller och pjöller håller inte jag på med heller. Jag gör det jag måste och jag gör det snabbt annars sitter jag och väntar på att kokkaffet ska bli färdigt för inte ids jag stressa om onödiga saker. Så kaffe, jakt och frilufts livet har Kurre brunnit för men nu är det dags att testa på något nytt i storstaden. Har länge velat bli parkerings vakt och nu här i stan tror jag att den drömmen kan bli uppfylld. Han är rolig men inte så smart men får jobbet gjort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Drömmen om parkerings vakt har funnits länge och för att bli det måste man ha medborgarskap. Tror också att medborgarskap kan leda till att min karaktär gör Unive till en roligare plats att spela på. Och jag som ofta spelar tror jag kan bidra med mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra Unive till en bättre server med min roliga men seriösa karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man gör saker som kanske är dåligt för dig men gör att andra spelare får en bättre upplevelse.

Hur hittade du Unive? genom kompisar och har även sett det på youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka