Nekad lalle1212 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lalle1212

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199243879504/

Ditt Hex-ID: 11000014c826450

Vad är din discord tagg? lallish.1

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet att staffsen bannade mig för att dom fick reda på att jag tänkte köpa fusk men som jag inte gjrode, Jag förstår varför dom bannade mig efter som dom inte vet om jag har köpt fusket eller inte, Dom ger mig nog denna bannen eftersom man inte ens ska tvivla på att köpa fusk, Därför bannade dom mig eftersom dom riskerar att ha mig som fuskare på server, Det är mer en risk för dom att inte banna mig, Så jag tror att dom bannade mig för att inte jag ens ska tänka på att köpa fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt en kväll med några spelare som hade fusk, Dom frågade om jag ville köpa det jag visste inte riktigt om jag skulle men så frågar jag min kompis om vi ska dela på fusket och så anmäler han mig och så tar dom in mig i support, Sen så snackar vi om det och inget mer händer jag får behålla mina roller som inget hänt, Sen dagen efter så drog en annan staff in mig och bad mig förklara vad som har hänt jag gör det och han låter mig också gå, Sen kommer theodooro och vill också veta vad som hänt jag förklarar för honom och så, Sen säger han att jag får perma ban och indragna roller, Sen Så skriver jag med ludde och han säger om jag fixar fram fusket och ger dom det så skulle han lösa något, Men sen efter jag gett ludde fusket så säger han att han ska återkomma, Sen efter några timmar så kommer han och säger att jag får skriva en ban överklagan på det så det är lite oklart vem som bannat mig i detta,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban det kan jag lugnt säga. Det var väldigt fel av mig att ens försöka köpa ett fusk. Det kändes bara lite intressant att ha men jag har totalt ändrat mig och kommer absolut inte försöka köpa fusk då jag vet hur fel det är att skaffa sånt och hur mycket det förstör för andra. Så ja bannen var helt korrekt och jag kan förstå varför dom tog alternativet att banna mig från servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1. Reklam: Det var när jag var ganska ny på unive och då var det en tävling i en ped discord och då var det att man skulle få en gratis ped eller vad det var. Den som hade mest invites fick den och då skickade jag det till en mod eller två. Detta var något jag inte visste att man itne fick då men nu vet jag det!
2. Duping: Jag och min polare duppade jätte dumt. Som sagt i dom andra bansen så visste inte jag att detta var en otilåten grej men sen efter någon dag vi hade duppat så fick jag reda på detta!
3. Jag var polis och sköt ner en kriminell sedan lämnade jag honom på sjukhuset och drog eftersom vi var underbemmannade i polismyndigheten!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det var väldigt dumt och jag förstår helt och hållet att jag blev bannad då det var ett väldigt dumt val av mig att ens tänka på att skaffa fusk eller få med en polare och köpa fusk. Jag hade bara allmänt dåligt konsekvens tänk och tänkte inte på att det kunde bli så stora konsekvenser men det förstår jag nu och tycker att det var väldigt dumt gjort av mig att ens tänka på att köpa fusk

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig någonsin kommer tänka mig att köpa fusk för man förlorar bara på det, Man förlorar pengar, Vänner, Och det blir inte ens roligt att spela med fusk både för dig och för andra, Du bryter mot regeln spela för motpartnens vinst,
Jag kommer aldrig kommer i närheten av fusk igen för man tjänar inget bra på det!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Allt detta är mitt fel att jag sitter i denna sitsen nu, Men jag har lärt mig och kommer inte göra något mer regelbrott kommer verkligen sköta mig nu om ni ger mig en chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka