Nekad LallarN1972 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ödlan

Icke Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Spencer

Ditt discordnamn: Ben 5#3368

Ange ditt födelsedatum 27 Januari 2008

Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka är för att jag har vart mod och kriminell ansvarig samt donations ansvarig på andra servrar. Men sedan så ville jag börja av rp mer och testa hur ingame var. Nu har jag rpat cirkat 2-3 månader och jag har tröttnat faktiskt! jag gör inget vättigt ändå som att åka runt med sina polare och chilla och kanske plocka droger. Men jag vill ansöka då jag en gång i tiden älskade staff arbetet och jag vill få den känslan igen där jag älskar staff arbetet! jag vill kunna utveckla min karriär igen genom hårt arbetet som sedan promotar en! jag vill ansöka mestadels för att jag har mer tid och är redo för att ta steget upp längre i trappan! Jag vill bli staff igen för att kunna specca mer scenarion som händer på servern, och tex få bort folk som är på denna server bara för att lalla och inte ta något seriöst! mitt mål är att bli krimansvarig igen då det var sättet som fick mig till bäst utveckling! Jag är en person som är redo och ta tag i saker o ting igen och göra dom till bättre, är också väldigt prat glad och snäll och trevlig! jag har även under min tid som rp märkt att det förekommer mycket problem på servern som gör att folk kanske tänker aa unive är en lall server, men det vill jag ändra på då folk ej vet hur unive är en bra server! Jag skulle älska att vara staff här på unive av flera olika anledningar. Jag har funderat på att gå med i staffteamet ett bra tag nu och många har sagt till mig att jag borde söka. Jag har också velat komma tillbaka till bemanningen då jag har gjort det många gånger tidigare och trivs ganska bra med det. En annan faktor till att jag vill gå med i staffteamet är när jag är på att jag ständigt bevittnar regelbrott och jag försöker alltid rapportera dem men personalen är såklart inte alltid tillgänglig, speciellt i min tidszon vilket är frustrerande men förståeligt så jag skulle vilja att hjälpa till på alla sätt jag kan. När jag träffar personal, varav många är goda vänner till mig, verkar de alltid stressade och överarbetade och om det finns något jag kan göra för att hjälpa så kommer jag att göra efter bästa förmåga. Jag får ständigt folk som kommer fram till mig och skickar meddelanden till mig och ber om att jag ska hjälpa till med personalsituationer etc. Jag brukar försöka hjälpa till så gott jag kan men jag skulle kunna hjälpa mer om jag hade en anställds ansvar och förmåga. Jag tror att jag skulle kunna hjälpa till mer och ge tillbaka till samhället på ett bättre sätt om jag tog på mig detta ansvar. Jag är god vän med många medlemmar i bemanningsteamet och tittar ständigt på dem och jag vet att jag skulle kunna göra detsamma om jag får chansen att jag också har kunskapen och erfarenheten att göra så det kan vara frustrerande. Om det ändå finns kan jag hjälpa fler. Jag älskar att göra det och detta enligt min mening är ett sätt på vilket jag kan hjälpa fler människor och denna gemenskap. Till det andra med har jag alltid älskat att göra människor glada och hjälpa dem att lösa problemen. Att ha glada och nöjda spelare på servern är en stor del av att driva en community. Jag upplever att inte många anställda är aktiva i tjänst. Jag upplever att många människor inte har en stor avsikt att spela roller och en del personal gör ingenting åt den här typen av människor. Jag har ett bra rykte på den här servern än så länge, eftersom jag är en god vän med nästan alla jag möter. Men man kan inte förvänta sig att någon ska bli älskad till vänster och höger. Där det finns älskare, där finns hatare.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? är aktiv varje dag men har nu jag fotbollsträningar så på mån tis och ons kommer jag inte kunna vara så aktiv då jag har träningar. Jag kan lova att jag kommer vara en av dem bästa och mest aktiva staffs på servern!

Hur länge har du spelat på Unive? några månader! spelat här flera gånger!

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja som sagt har jag varit krim ansvarig, don ansvarig på andra RP servrar inga jävla lall servrar!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på allt! :)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka