Nekad Lallaren2345melvinlj1233 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Vad heter du på discord? rullebor

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15 20 till 23.00
tisdag 14:55 till 23.00
onsdag 14:55 till 23.00
torsdag: 15:20 till 22.30
Fredag: 15:20 till 01:00
Lördag 12:00 till 01:00
Söndag:12:00 till 01:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Nån månad

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 48 Finns felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att ha rollen som Servervakt är ett ansvarsfullt uppdrag som innebär att man ska vakta servern och få bort dom som gör regelbrott och göra så andra spelare känner sig trygga. Som servervakt ska man inte leta efter folk som begår regelbrott man ska rollspela som vanligt tills man ser ett regelbrott och då tar man åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att jag spelar väldigt mycket på Unive och vill hjälpa till med utvecklingen av rp på servern. Vill även underlätta för staffs så dom inte har lika mycket arbete. Jag märker att tidigt på morgonen är det mycket lall och då är det inte många staffs vakna och jag vill gärna ge dom återgärder så dom förstår att det inte är okej.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse är när du använder dina perms till din fördel.

Exempel på korruption:

du har toggleid på för att kunna veta vart alla dina motståndare till din fördel

du kan kicka en spelar för att inte förlorar scenariot

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning:
49 banns ej bra förebild för andra spelare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka