Nekad lallaren2 | Medlem ansökning [Bulten]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Labbe_09

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? shooters2.0

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Ali Omarson är 22 år. Han hade en dålig uppväxt där hans pappa var alkoholist. Han bruk sparka och slå Alis mamma men en dag lyckades alis och hans mamma fly. Dom flydde långt där ifrån det var en väldig tuff start för Ali. Alis mamma hade inte mycket pengar. Så ali kom på en ide han började gå ut på gatorna och sälja droger så ali och hans mamma kunde köpa kläder mat och kunde betala hyran. Ali kända mycket pengar på det. Men han gav det till sin mamma så hon kunde köpa det hon behövde. Men beckna var inte alis intresse det var innebandy. Men ali hade råd till att köpa det han behövde för att spela innebandy. Men när han blev 15 år så fick ali 5000kr av sitt innebandylag så ali kunde köpa innebandy saker. Ali var väldigt duktig han höjdes upp i laget ganska fort för att han var så bra. när ali hade fyllt 17 år så blev han utskriven som skånes bästa spelare han blev så glad så han började gråta. och nu va det bara att köra allt va han har och ge. Varje gång ali hade match brukade dom ha en stor klack som stod och sjöng och hejade. alis mamma var jätte stolt över ali hon började gråta för hon va so inponerad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp och en seriös rp nivå och långvariga scenarion som är väldigt utvecklade så det blir roligt för alla i scenariot jag kommer också bidra med en verklighetstrogen rp där inget lall är tillåtet när man lallar skapar man bara trånga utvägar för sig själv och lall eller alla saker som inte är tillåtet leder till konsekvenser jag har varit medlem här förr men blev hackad på mitt förra konto så jag försöker bli medlem igen så jag kan komma med nya möjligheter för cumuyniten

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man spelar för att alla ska ha roligt i scenariot och inte för man själv ska vinna utom båda motpartnerna och inte sträva efter att vinna hela tiden och tänka på att alla ska ha det kul i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Absolut RDM står också för Random deathmatch det innebär om du dödar någon utan anledning. VDM som står för vehicle deathmatch och VDM är om du använder ditt fordon som vapen. Metagaiming innebär om du kollar på någons stream på servern och så drar man dit där personen är. copibait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har 1683 timmar på fiveM

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Tillbaka