Accepterad lallaren2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Labbe_09

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: labbe_09

Ditt Hex-ID: 110000148271c73

Vad är din discord tagg? labbe_09

Vem var det som bannade dig? getoormen04

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-30 195835.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag dödade en person på Trygghansa vilket är väldigt suntförnuft

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på trygg och sedan är det en person som spelar riktigt störig musik och då blev jag lite irriterad på honom samt min polare blev detsamma som jag då. Sedan hoppar då personen ut och börjar slå på min polares bil och då hoppar jag ur minn polares bil och slår hnm sedan tacklar han mig och slår mig och stampar på mig skit många ggr sedan tyckte jag faktiskt att det var nog och då tog jag fram mitt baseboll trä och slog hnm, men jag trodde inte att han skulle dö. Och de var därför staffsen tog beslutet att banna mig för suntförnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde 100% fel och de ska verkligen inte hända igen för jag har nu lärt mig av mitt misstag och det var längesedan jag fick en ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit mig lärdom av mina tidigare bans då det som jag blivit bannad för inte hänt igen och det har jag lyckats med och alla kan göra fel ibland och nu var det min tur idag. Men jag har tänkt över varje ban jag har fått över hela tiden jag spelat på Unive sedan 2021. Varje gång jag har fått en ban tänker jag fan också varför gjorde jag som jag gjorde jag kunde bara skitigt i det eller bara låtit de vara och inte gjort saken värre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skita i att ta upp mit baseboll trä och slå hnm med de för att han dog ju så då blir det suntförnuft. Så jag hade bara kunnat springa där ifrån eller åka där ifrån så hade saken varit överstökad på en sekund.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har verkligen lärt mig av min ban och det ska verkligen inte hända igen, de var jag som gjorde fel och det var inte meningen att det skulle gå så långt som de gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka