Accepterad Lallaren1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Lallar3n#5445

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Eftersom jag själv fick vänta över 36timmar för att få en intervju och jag vet att många andra väntar länge så vill jag kunna hjälpa så många som möjligt så snabbt som mögligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tror just det ansvaret skulle passa mig bra då jag behöver va aktiv hela tiden, vilket jag är och ta intervjuer. Jag ser alltid folk som väntar i väntrummet och sånt vill jag inte se då jag själv satt där hur länge som helst. Eftersom jag är aktiv nästan hela dagarna varje dag så hade det varit perfekt för mig då jar skulle ha tid att ta intervjuer.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag älskar det! Jag har alltid varit en pratglad kille som har lätt att kommunicera samt starta samtal med folk. Jag har alltid varit populär och jag är snabb i käften för att säga roliga kommentarer i rätt sammanhang. Att prata med folk säger en hel del, det får mig att förstå en människorna på ett sett som man inte kan bara av att se på deras kläder. Detta ansvar skulle få mig att få prata med en massa nytt folk så det är en win, win situation ahhaha.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? För mig så betyder ordet medlem att man är en del av ett Community. Att man en är gemenskap med alla det andra spelarna runt om i Sverige. Att få ta del av ett så mkt större ansvar en bara att sitta o spela spel och faktiskt få säga sina åsikter och ändra på en server. Med hjälp av min kunskap att prata med folk vill jag göra Unive till ett roliga, bättre och schystare Community.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? När man får rollen medlem så blir man en del av Communityt och det är en ganska stor del enligt mig. Personen i fråga ska ha läst alla regler, Fivem reglerna, Medlems reglerna och Discord reglerna. De ska även kunna ta in informationen som står i reglerna och inte bryta mot de ingame, discord eller som medlem.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar skulel bli att få in nya medlemar, att sätta ett gott exempel för staff teamet och få servern att växa med roliga och glada personer som vill vara en del av den största svenska rp servern. Jag känner att det är mitt ansvar ifall medlemmar bryter mot rollerna speciellt om det är jag som godkänt då. Eftersom att det är jag som godkänn dom och då blir det helt fel och mitt ansvar ifall de bryter mot regler.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag är aktivheladagarna från oftast 15:00 till 24:00 på vardagar och från när jag vaknar som är runt 12-13:00 till efter 24:00 då jag börjar känna mig trött på helger. Självklart är jag inne på discord så snabbt jag öppnar datorn och jag prioriterar att sköta mitt jobb innan jag gör något annat som att spela eller kolla på film.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på andra fivem servern då alla andra servrar är sämst och är ospelbara för alla är så oseriösa. Har inga planer på att börja göra det heller.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Några korta meningar: Jag vill göra communityt till en bättre plats där alla ska trivas plus få träffa/prata med nya människor ! Win, Win situation if you ask me

+rep
Han skulle passa bra för den här rollen han kan ta ansvar och han är aktiv hela tiden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka