Nekad lallaren0 | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lallaren0

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199153347352

Ditt Hex-ID: 1100001471cfb18

Vad är din discord tagg? Lallaren#5115

Vem var det som bannade dig? jag blev bannad för att försöka sno ett tjänstefordon men det var någon som sa att jag skulle försöka öppna ett polisfordon så skulle jag få pengar men sen blev jag bannad

Hur lång tid var din ban? 24 timmar men det är 5 timmar och 20 minuter kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Försök till att sno tjänstefordon ~Wagner. Återstår: 0 dagar 5 timmar 17 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för dom trodde att jag skulle sno ett tjänstefordon

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en person som sa att jag skulle försöka öppna en polis dör då sa jag varför då sa han jag kommer ge dig pengar och då gick jag och försökte öppna sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså det var ju egentligen ingen felaktig ban men dom trodde ju att jag skulle sno det

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? då skulle jag inte försöka öppna polis dörren

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska lita på vad som helst

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka