Nekad Lallar3n | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? Lallar3n#5445

Vem var det som bannade dig? Zacke och kerstin

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: staff disrespect ~Zacke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Kerstin valde att banna mig för att jag gav henne kritik i hennes unive profil, jag skrev ''-rep korrupt inom arbetet och vet ej hur man ens utför sitt arbete! Blandar in personliga känslor i support ärenden och behandlar folk olika.'' och sen när jag pratade med Zacke om det blev jag bannad från discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. I söndags tror jag skrev jag på kerstins profil på unive ''-rep korrupt inom arbetet och vet ej hur man ens utför sitt arbete! Blandar in personliga känslor i support ärenden och behandlar folk olika.'' och bannar mig från discorden sen skriver jag en /report ig för att hitta en staff jag kan prat med. Då kontaktar jag Zacke som är en trainee som berättar vad som har hänt. Efter att jag berättar blir han arg lämnar, blockar mig och p bannar mig från servern

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban! Jag bröt mot ''§ 4.3 Staff Respektlöshet
Att visa minsta form av respektlöshet till staff leder till omedelbara åtgärder.'' Efter att jag och kerstin under ett tag har haft lite bråk då jag tycker hon behandlat mig orättvist då hon behandlat mig annorlunda då hon varit arg på mig. B.la så har on inte viljat ta åtgärder i support och för att hon inte gillar mig blandnat in personliga känslor i support ärenden. Efter att jag efter ett tag inte orkat med längre så skriver jag en -rep på hennes profil. ''-rep korrupt inom arbetet och vet ej hur man ens utför sitt arbete! Blandar in personliga känslor i support ärenden och behandlar folk olika.''
Efter det tänker jag inte mer på det och fortsätter rpa.
Idag så får jag ett medelande att jag är bannand och kommer ihåg vad jag skrivit. Efter att läst igenom vad jag skrivit så ser jag att jag har anvämt mig av ett välldigt stark ord ''korrupt'' det är verkligen inte ett ord jag borde ha använt då det är extremt fel och det inte var på det sättet jag ville få ut det med och jag ångrar det.

Efter att ha tagfit kontakt med Zacke och berättat situationen så blir han arg blockar mig och p bannar mig från servern ingame.

Det jag har gjort är fel, jag har utryckt mig på fel sätt och om jag skulle ha gett konstruktiv kritik borde jag ha tänkt igenom hur jag formulerade mig själv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för b.la ooc när jag var ny på servern. Sedan var jag bannad för suntförnuft och krim utan krim när jag var ny som krim på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta mer tid på att skriva mer konstruktiv kritik och inte använt ordet korrupt då jag nu när jag är lungt inser hur fel det ordet är!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag inte ska använda ordet korrupt och hur viktigt det är att jag visar full respekt mot staffs!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka