Accepterad Lallar3n | Ban överklagan [Widen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? Lallar3n#5445

Vem var det som bannade dig? Widen

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: lootar utan anledning samt suntförnuft ~Widen. Återstår: 5 dagar 1 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde banna mig då jag gjorde något jag inte borde som krim. Efter en bil krash så borde jag inte ha lootat killen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter att jag och min kompis krockat med en annan kille på motorvägen så rpar jag skadad men efter det så går jag fram till den andra personen som tragiskt nog har dött! Vi plockar upp han och tar han till sjukhuset. Påväg till sjukhuset gör jag n¨got otroligt dumt och bestämmer mig utan att tänka efter att söka igenom honom. Jag tar hans pistol och vi släpper av han på vägen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter bannen jag fick så har jag tänkt igenom och dragit slutsatsen att det inte var en felaktig ban. Jag kunde ha tänkt igenom ifall det jag gjorde va bra och om det hade hänt irl istället för att loota hnm och släppa av han mitt på vägen var otroligt fel och det skulle ingen männsika göra!

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare bans som t.ex ooc när jag var ny i staden och sunt förnuft för att jag hade tjänstevapen som jag trodde att jag fick ha som Krim. Men efter att ha pratat med support så lärde jag mig att vi som krim inte får ha några tjänstevapen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att börja loota honom hade jag kunnat tänka om en person hade tagit grejer från en död person. Så istället för att ta hans colt hade jag kunnat skjutsa honom till sjukhuset utan att ta hans grejer.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mer om sunt förnuft när det gäller Krim reglerna. Jag har också lärt mig hur man är krim på ett bättre sätt och att man inte ska loota döda personer. Istället för att tycka att det var okej har jag ändrat synvinkel och börjat tänk att man faktiskt inte gör så att det inte är etiskt okej och mänskligt att göra något sånt! Så istället för att ta grejer från döda människor borde jag ltåa de vara eller hjälpa dom och va en schysst kille istället för att vara kriminell rakt igenom!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka