Nekad Lallar3n | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? Lallar3n#5445

Vem var det som bannade dig? Zacke och kerstin

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: staff disrespect ~Zacke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig för att jag inte var shysst och bettede mig på ett dåligt sätt mot staff.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Efter att jag betett mig extremt korkat och sagt vissa grejer blir jag indragen till support av kerstin, där skriker hon på mig att att det jag gjort inte var okej och det är full försåtligt och drogh in min krim roll. EFter det var jag arg på kerstin eftersom jag tyckte hon hade skött det på ett oproficionelt sätt. Någradagar senare när vi hade samlat konkreta bevis mot en kille som hade brutit mot METAT, FEARRP NLR så visade jag det för kerstin. Efter att hon inte villa ta åtgärder blev jag arg och och skrev en -rep som jag gjorde på ett dåligt sätt då jag använde helt fel ord och som jag trodde va konstruktiv kritik. Efter att kerstin sätt min -rep några dagar senare så p bannar hon mig från discorden. Efter att ha letat runt och tagit kontakt med Zacke och bärettar situationen blir han arg och p bannar mig från servern också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban. Det jag gjorde var inte okej och jag borde tänkt igenom först vad det var jag skrev och hur det skulle komma ut, fär nu jag inser hur fel det jag skrev var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare blivit bannad för OOC när jag var ny på servern. Har också blivit bannad för sunförnuft och krim utan krim där när jag var ny som kriminell i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället för att bli arg på kerstin efter hennes handlingar kunde jag skött det på ett proffsigt sätt. Jag kunde ha ignorerat det och inte skrivit en kommentar som kunde ses på ett extremt korkat sätt. Jag hade också kunnat tänka igenom det jag gjorde innan jag skrev -rep på kerstins profil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att respektera alla staffs ovavsätt vad och hur arg jag blir för att jag tycker att någonting är fel. Jag har också lärt mig att jag inte ska använda ord jag inte är helt säker på vad de betyder. Men även att jag bör komma ihågg att alla staffs bara vill serverns bästa och att jag inte har någon rättighet att bli arg på de för hur de väljer att sköta situationer och ärenden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka