Nekad Lallar3n | Ban överklagan (Alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? Lallar3n#5445

Vem var det som bannade dig? Zacke och kerstin

Hur lång tid var din ban? P ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit permanent avstängd för: staff disrespect ~Zacke

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag inte var shysst mot kerstin och gav kritik på HELT fel sätt, därför blev jag bannad för att det jag gjorde ansågs som disrepsepct.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade skrivit em -rep på kerstins profil. Sen så prataade jag med Zacke om han kunde lösa ngt då blev han arg och p bannade mig från servern också

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel, efter att ha tänk några dagar så inser jag hur extremt korkad jag var. Istället för att vara arg på kerstin för att hon tog boret min krim och skrivit en dum kommentar. Kunde jag ha löst det på ett proficionellt sätt och bara inte sagt någonting-

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. OOC SUNTFÖRNUFT när jag var ny på servern samt krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat be om ursäkt för hur jag betedde mig till kerstin istället för att skriva nen dum kommentar. Jag kunde också tänkt på¨vad jag skrev och hur det skulle komma ut för jag vill verkligen vara en del av unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att respektera alla staff och hur viktigt det är att jag tänker mig för innan jag agerar. Ifall jag ska ge kritik, så måste jag tänka mig hur jag ska skriva och vara VÄLLDIGT noggrann med att det kommer ut som konstruktiv kiritk och inget annat.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag har verkligen tänk mig för hur jag betedde mig och ber om en till chans att kunna rpa på just unive, jag har tänk igenom allt jag gjort

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka