Nekad Lallar3n | Ban Överklagan | nekad

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? 110000148ada0c2

Vem var det som bannade dig? drew

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag cloggade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev skuten i ett skutskenario med tappers och i panik clogade jag men jag tog spawnmenu direkt in igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban. Det var helt rätt från drews sida och jag förtjänar den

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för länge senn men jag har inte blivit bannad på ty psådär 1 år eller någiot

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade inte kunnat clogga och bara legat kvar där och följt reglerna och inte förstört rp genom att c logga vilket förstör för alla nadra

Har du lärt dig någonting efter din ban? det var jätte dum att gör adet. Men tanke på att jag inte brukar bryta mot reglerna det går att kolla hur många gånger jag blivit bannad de senaste månaderna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tyvärr bror, jag tror inte du har lärt dig av dina misstag så snabbt, du får gärna skriva en ban överklagan om ungefär någon vecka.

Tillbaka