Nekad Lallar3n | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lallar3n

Icke Medlem
Meddelanden
644
Reaction score
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199179604162/

Ditt Hex-ID: 110000148ada0c2

Vad är din discord tagg? Lallar3N ♰#5445

Vem var det som bannade dig? drew

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: svart.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff valde att banna mig eftersom jag bröt mot serverns regel och cloggade efter jag dött i ett scenario vilket förste scenariot för alla andra. Staff valde också att banna mig eftersom sånt här beteende inte ska finnas på servern där spelare förstör för andra spelare och förstör scenarion för sin egen vinning. Staff valde därför att banna mig eftersom jag bidrog med dålig rp vilket är sånt vi arbetar hårt att få bort från serrvern med. Det var dumt och taskig av mig att göra såhär. Jag brukar inte begå regelbrott och det kan ni se i mina ban loggs. Staff gjorde helr rätt att banna mig men jag ångrar mig så extremt mycket och jag vill bara kunna fortsätta spela på den här servern och fortsätta ha kul med mina vänner. Jag minns alla og tider och hur roliga scenarion jag gjrot på den här servern och jag BER er om en ny chans så jag kan få fortsätta göra och uppleva roliga scenarion., Om jag skulle få en ny chans skulle jag inte göra er besvikna. Jag skulle visa den bästa rpn ni sett och jag lovar att det här aaldrig skulle hända igen. Jag kommer ta vara på servern och allt jaag har på den och inte göra er besvikna igen. Snälla låt mig fortsätta ta del av det här communityt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att efter att i flera dagar varit i krig med tapperz eftersom de lootat mig flera gånger så bestämmer jag mig för att skjuta mot dom. Så efter att ha pratar med husby nätverket bestämmer vi oss för att driveby/skjuta mot dom. Efter att skjutningen pågått ett tag så krashar jag och min polarer karaktär men vi kommer in igen, tar senaste och fortsätter scenariot. När jag spawnade in så hade jag buggat till ett annat ställe en vart jag var innan vilket gjorde mig arg för att jjag haft otur och hamnat i en position mellan 2 opps. De skjuter mig jag dör och av panik och ilska cloggar jag men går direkt in igen. Sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var helt rätt och jag förtjänar den. Jag sitter och skriver den här överklagan för att be om en ny chans att visa min bra sida av rp och hur jag kan bidra med extremt bra rp för att vara en bra förebild för Unive och visa upp bra rp. Han gjorde helt rätt att banna mig. Unive har strikta regler med vad som är okej och vad som inte är det. ändå bröt jag mot en av de mest grund läggande reglerna inom rp. Jag ångrar enorm mitt val och ber om en ny chans att visa vad jag kan. Jag ber så mycket om ursäkt för att jag gjort och hur jag förstört rp för dom som var med i scenariot. Jag har verkligen lärt mig att ta rp på seriös och jag vill skit gärna kunna fortsätta spela på unive med alla mina vänner och kunna fortsätta ta del av gemenskapen vi har byggt upp på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad på ungefär 9 månader förutom förra veckan för failrp när jag hade /sme ingen ak på ryggen för jag såg på en streamer att han hade det så jag trodde man kunde ha det. Närjag var sy på servern begick jag en hel de l regelbrott som bl.a. krim utan krim, failrp, mild powergaming. Det har jag tagit med mig och lärt mig om, ni kan kolla jag har aldrig blivit bannad för samma sak 2 gånger. Ni kan även kolla jag har aldrig blivit bannad för saker som NLR, powergaming, metagaming, fearrp eller någon av de andra riktlinjerna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Finns inte så mycket förutom att jag ALDRIG borde ha cloggat. Det var oöhörtdumt av mig och jag borde aldrig ha gjort det och lovar att jag aldrig kommer göra det igen. Det var skit dumt av mig att göra det. Innan jag begick ett regelbrott som förstår scenariot men även för alla andra som bara vill ha kul så borde jag tänkt efter. Vad kan konsekvernserna bli? Hur påvärkar detta beslut andra spelare? Är det här verkligen den rp jag vill visa? Hur hade jag kännt ifall någon jag dödade comb at loggade? Men som sagt jag ångrar det skit mycxket och jag vill ba kunna fortsätta spela och ha roligt med vmina vänner på unive igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig skit mycket. Jag kommer aldrig combat logga igenom och jag kommer arbeta hårt med att få andra i min omgivning att göra det samma. Snälla förlåt mig jag vill bara kunna fortsätta spela på unive och jag har förstått hur dumt det var och jag borde aldrig att ha combatt loggat. Jag förstör för alla andra på servern när jag begår regelbrott. Om jag får chansen att starta om igen kommer jag även ansö.ka till sv så jag kan hjälpa servern mot folk som begår regelbrott

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag kan inte visa en bild på bannen men det är en permanent. Jag kan inte trycka win+shift+s det fungerar inte av någon anledning på datorn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka