Nekad Lall1sh | Medlem ansökning [Rakuy0u]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie

Vad är ditt discord namn? Raptors#7108 eller så kan ni bara tagga lallish2

Vad är ditt födelsedatum? 7 Februari 2011

Berätta om din karaktär. Min grabb är en 20 årig grabb vid namn omar azi. Han hade en svår uppväxt då hans mamma gick bort när han var väldigt ung. omar har mycket energi och är väldigt positiv men det finns vissa som inte gillar hans energi. omar var väldigt populär när han gick i skolan och hängde med de som ansågs vara de kollaste på hela skolan .men det finns grejer som han gillar att göra så han glömmer allt annat och det är äventyr med sin pappa för att omar har mycket energi och bra fantasi och han gillar även Streetracing och har tävlat flera gånger. han har väldigt svårt att bli iriterad på andra personer då han försöker att se gott i alla mäniskor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? riktiga roliga scenarion och se tills så att jag själv och andra bidrar med en hög rp nivå och rpar inom suntförnuft och social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla ska ha en chans att vinna i ett scenario. alltså man ska inte bara tänka på sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? t.e.x suntförnuft (suntförnuft innebär att man ska tänka som i verkligheten alltså man ska gå för realistiska saker alltså logiskt tänkande) sen har vi random death match innebär att man inte får döda någon utan anledning. och sedan vdm innebär att man använder sitt fordon som vapen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på unive tidigare i typ 2-3 år men sen slutade jag för att jag lagga så mycket men har skaffat ny dator och sånt så nu är jag redo igen.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka