Accepterad Lall1sh | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: 11000010185e656

Vad är din discord tagg? lallish2

Vem var det som bannade dig? adde34

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-09 135524.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? går inte att ta bild.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. efter ha fått klipp av adde34 så har jag sett vad jag gjorde nu och det börja med att jag körde ner från berget framför montana när jag var på span och så var det en bergs kant där och tänkte att jag kunde komma till vägen men det gick inte så bra så jag flög in i en vägg och rpade inte på skadorna och det var helt fel av mig ingen annans. sen så ser man på andra klippet att jag kör fort upp på berget och sedan svänger höger och flyger väldigt långt bort och jag förstår att du bannade mig för detta adde34 tänkte inte för mig just då. och det är jag som har gjort fel och tycker bannen var rätt som adde34 la på mig och förstår att det jag gjorde var väldigt dumt och det kommer aldrig hända igen och jag ska se tills så att det blir bättre rp. och ifall jag hade kunnat få en andra chans hade det varit riktigt trevligt faktiskt för vet att jag kan bättre än så inom rpn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel till 100% och förstår addes beslut på mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg mina tidigare bans men vet att man alltid ska läsa reglerna tills man kan dom och tänka sig efter när man rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte kört så galet på berget och kört lugnt med crossen. samt rpat på skadorna när jag krocka in i en vägg.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, rpa mer på skador, rpa mer realistiskt,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. förstår isf

Tillbaka