Accepterad Lall1sh | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985818198/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? lallishthe.1

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-24 225753.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag shot n sight en grabb

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. detta började med att min vän i kartellen sa att det var 2 grabbar som sa att dom skulle skjuta ner han och mig och att jag skulle hjälpa min vän att skjuta ner dom och då skulle min vän relogga och då kommer dom här solo grabbarna och börjar kaxa/provocera nere vid kartellens hus som jag tyvärr inte har klipp på men dom gjorde det iallafall och sen så sa jag till dom dra härifrån eller så skjuter jag er för dom lalla skit mycket och hållde på, fattar inte varför dom lallar med gäng när dom är solo kriminella men iallafall sen så drar dom och jag och min vän följer efter en gul bil upp till paleto och tänkte kidnappa dom det slutar med en skottlossning och vi får ner dom. Dom här grabbarna skriver till min vän kom sandy och jag bara nej fuck dom orkar inte med lallarna men så ser vi dom framför och jag stannar och skjuter ena i huvudet för jag tänkte att dom redan hade hetsat tillräckligt mycket och hotat i sms osv dom hade till och med namnbrickor där det stog typ zaki är en dräng som min vän heter, och jag kände att jag hade en anledning till att skjuta denna lallarn direkt och ta hans vän istället så efter jag hade skjutit hans vän, bilen flyger lite och grabben hoppar ut direkt och skjuter utan att rpa på skador och sen så dödade jag honom också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, självklart på 1 sätt så var detta fel av mig att skjuta honom i huvudet direkt utan något snack/kommuncering först alltså prata med varandra men jag tänkte inte skjuta honom från första början asså inte ens gå ut ur bilen och skjuta utan jag tänkte bara följa efter dom först men sen så tänkte jag fuck it dom har kaxat sönder och kommit till vårat gäng hus och provocerat så jag sköt honom direkt för det kändes som att jag hade en bra anledning till det som jag hade också men fortfarande så hade jag kanske inte behövt skjuta direkt direkt liksom det var lite onödigt gjort från mig kan jag tycka också men samtidigt så tycker jag deras rp var förjävligt.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, självklart har jag blivit bannad ett x antal gånger innan min senaste ban var för runt 8-9 månader sen om man inte räknar med mina felaktiga bans som jag hade fått unban ifrån och sen ifall man inte räknar med denna men ja självklart har jag fått bans och har lärt mig utav bansen också. man lär sig och börjar rpa bättre när man börjar förstå det mer men kommer inte ihåg mina senaste bans som inte har varit felaktiga är ingen problem spelare direkt på servern vill bara vara på servern för att ha det roligt med mina vänner och sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra för att göra scenariot roligare är att åka efter dom lite och snackat med dom till exempel varför dom hållt på som dom gör osv och sen ifall dom fortsätter kaxa såklart hade jag kunnat gå ut och bara riktat på dom och försökt faktiskt kidnappa båda två istället bara för 1 som jag försökte med denna gången. alltså är svaret att inte skjuta dom direkt hade gjort scenariot bättre och det var det jag hade kunnat göra annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att inte gå ut och skjuta dom direkt oavsett vad dom har gjort utan snacka med dom alltid först och skjuta är sista utväg.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

är grön spelare egentligen men eran bot verkade inte funka så den bannade mig men kunde gå in i igen så har fått 2 bans från 1 ärende blev någon bugg, så detta är min första ban på dom senaste 9 månaderna.

Tillbaka