Accepterad Lall1sh | Ban Överklagan (Moezz)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/ebboz/

Ditt Hex-ID: 11000010185e656

Vad är din discord tagg? Raptor#7108

Vem var det som bannade dig? Xylo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-02-03 144712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? går inte att ta bild.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade crashat min bil och då sprang jag till en busshåll plats och tog bussen/spawnmenu därifrån för man brukar få göra det förut vad jag har hört i support och sen så tog jag arbetsplatsen och sen så sprang jag ner till -1 och tog ut en bil och började åka till piren sen när jag skulle köra därifrån så blev jag bannad för powergaming och spawnmenu abuse.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel till 100% ifall man inte fick rpa på buss liksom det var ett tag sedan jag körde på unive så man kan säga att jag är ny på unive och allt har ju förändras här så liksom jag visste verkligen inte att man inte fick längre men nu när jag vet det så ska det aldrig hända igen. just nu vill jag bara in och rpa vanligt som polis bland annat har jag 2 utbildningar ikväll som jag skulle gärna vilja gå på så Xylo hade du kunnat ge mig 1 chans till?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lärt mig utav alla bans och det är att man alltid ska tänka till innan man gör något dumt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte tagit spawnmenu utan typ springit till stationen eller tillkallat på en kollega som hämtar mig dock så var det ingen i tjänst då men aja.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag har lärt mig att man inte längre får rpa på busshåll platser och ta spawnmenu därifrån och detta kommer aldrig hända igen då jag vet nu att man inte får göra så. visste ju inte det eftersom att jag är ny och det borde väll ändå du ha förståelse till Xylo?

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. förstår isf

xylo jag ber ge mig en chans är ny till unive efter ha slutat i flera månader med fivem tror typ 7 månader

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka