Accepterad Lall1sh | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lall1sh

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197985818198/

Ditt Hex-ID: steam:11000010185e656

Vad är din discord tagg? lallishthe.1 eller Raptor#7108

Vem var det som bannade dig? korpen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-03-04 153708.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog ut vapen ur polis stash.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackade med mina vänner i call och så sa dom att jag skulle ta ut vapen och hållde på att tjata och fick huvudvärk + kände dom i verkligheten också så orkade inte med dom och gjorde som dom sa och tog bara snabbt och la vapnet nånstans bara och vet att det var fel men aa.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel till 100% och vill gärna komma tillbaka till unive och förstår att jag gjorde fel under detta men gör verkligen vad som helst för att kunna spela igen på unive och ni kan ge mig redlist eller blacklist från polisen eller vad ni vill men vill bara tbx

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har lärt mig utav alla bans trots att det är väldigt många bans jag har men dem flesta bans jag har är ifrån när jag var yngre och inte visste vad rp var, Men har lärt mig utav alla bans och vet hur man rpar.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort som mina vänner sa och bara fortsatte rpa som vanligt och ha roligt på servern och skaffa vänner på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte ta vapen ur polis förrådet då det är väldigt fel att göra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka