Nekad Lalivv | Medlem ansökning [Falleee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lalivv

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/vvvarg/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lorent

Vad är ditt discord namn? ghettoapoteket#3055

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Jag heter Leo och jag är 21 år gammal och jag kom till sverige när jag var 5 år gammal när mina föräldrar flydde kriget 1999, när jag började i grundskolan så blev jag mobbad och hade inga vänner. Mitt psykiskt mående blev bara värre och jag blev självmordsbenägen, men med tiden så läkte såren. Jag hoppade av skolan och började hitta jobb för att tjäna pengar och ta körkort så fort jag bara kunde. Efter jag tog körkort så sökte jag som bilförsäljare och min dröm gick i uppfyllelse. Mitt intresse är att åka fort i sportbilar, jag är riktig adrenalinjunky och jag brinner för bilar. på min fritid gillar jag att åka runt i bilar, olika bilträffar och hänga med vänner. Som person är jag hjälpsam och kommer alltid ha öppna armar för folk som haft svårt i livet, mitt motto i livet är: "behandla folk som du själv vill bli behandlad"

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att jag kan bidra med bra RP både för mig själv och andra, för mig är det inte alltid viktigt att båda parterna har kul, det blir vad du gör det till. Jag ansöker till servern för att både höja mitt RP samt andras. Och dra ut på scenarion så man inte tar snabba beslut, dvs tråkig rp, och framförallt inte lalla runt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare erfarenhet inom rp och jag kommer bidra med hög kvalité när de gäller RP. Jag kommer att hjälpa till att reporta till staffs när regler inte följs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt ska inte utspelas till vinst eller förlust det viktiga är att båda parterna har kul, Det är powergaming

Hur hittade du Unive? Har vänner som spelar på servern och har hört att det är hög rp vilket passar mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka