Nekad Laky | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laky

Icke Medlem
Meddelanden
111
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198861465194/

Ditt Hex-ID: 110000135b7366

Vad är din discord tagg? Laky#4197

Vem var det som bannade dig? Mats99

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag krashade in och powergamade en bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och åkte runt jag ville sälja min bil sen kom någon och krashade min bil sen jag stannade rpade på mina skador och sen körde jag sen körde jag runt och sen jagade killen mig och började krasha mig jag tröttnadde och började krasha han sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel för att jag satt och körde in i hans bil och tänkte inte på suntförnuft

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Detta var gammla bans när jag inte kunde rpa men nu har jag utvecklats lite men iallafall här är en tidigare ban En gång när jag var vid marja lisas så gick jag fram till någon och frågade vad han kostade sen blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte ha krashat han jag bordde gjort en report

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, När jag ser någon lalla ska jag skriva /report inte göra tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka