Nekad Laktjoeller1 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Laktjoeller1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? laktjoeller

Vad är ditt födelsedatum? 5 November 2006

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Hans Nyberg, 50 år gammal.
Hans har precis flyttat till denna stad. Hans fick sällan lugna kvällar hemma. Hans pappa Ulf var påverkad varje kväll och Hans var ofta slagpåsen då pappan ofta tog ut sin ilska genom att skrika och slå Hans. Under dagarna i skolan hade Hans det mycket tufft det var sällan Hans kropp var utan blåmärken. Han var hårt mobbad och beslutade sig en dag för att inte längre gå till skolan. Magnus spenderade mer tid hemma med sin påverkade pappa men en dag fick detta ett slut. Ulf slog Hans så mycket att Hans blev medvetslös och blod rann över golvet. Mamman som för en gångs skull inte var påverkad ringde ambulans så Hans överlevde mardrömsnatten. I Hans tidigare liv har han levt i fattigdom då min far spenderade alla familjens pengar på alkohol. så jag bestämde mig för att gå utbilding och flytta till en ny stad i hopp om nya möjligherter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att ha roligt och kunna bidra till med roliga rp men seriösa rp scenarion på servern. Mitt mål är även att kunna utvecklas som person genom rollspelandet. Jag vill kunna spela på ett sätt där det både är roligt och seriöst där alla respekterar de regler som finns och respekterar varandra så alla ska kunna ha skoj samtidigt! Att lära mig mer social rp och hur man arbetar inom de verifierade jobben. Slutligen vill jag säga att jag vill träffa nya människor och hitta massa rp vänner ic och ooc.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man ksk blir stannad av polisen sen åker man bara där ifrån så blir de inte så roligt för polisen

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm att man dödar nån utan anledning vdm att man gör skada med sin bil på nån annan spelare och fearrp när nån håller en pistol på en och att man ej gör som dom säger

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de har jag ej

Nekad. Utveckla din karaktärs beskrivning.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka