Nekad lakilooo | Medlem ansökning (D.M5AN)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lakilooo

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fadi

Vad är ditt discord namn? lakiimannen

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lucas Geiorgiano, Lucas är 25 år och härstammar från Bronx i Usa. Lucas hade inte den bästa uppväxten om man säger så, Lucas familj hade problem med ekonomin och var tvungna att flytta ner till sverige för deras bästa med tanke på all kriminalitet som var i Bronx. Efter ett tag i sverige så var Lucas tvungen att jobba för att kunna försörja sin familj. Men en sak som fick Lucas att ta en annan väg och välja det kriminella, Han viste att det fanns pengar i den branschen. Efter ett tag så fick Han pengarna och kunde bidra till familjen ekonomiskt och går fortfarande den vägen än idag

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp samt utvecklade rp scenarion som kommer vara roliga för både mig och mot partnen, Jag tror att jag kommer bidra med mycket till servern och göra det roligt för de jag rpar med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha roligt i ett scenario och inte bara en själv

Hur hittade du Unive? genom twitch

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka