Nekad lakilooo | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lakilooo

Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045360631/

Ditt Hex-ID: steam:110000140ad3bf7

Vad är din discord tagg? 9Elias

Vem var det som bannade dig? analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image[1].png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag och analytikern hamna i en hetsig diskussion som slutade upp med att jag hotade med att komma hem till han och fick en bann för hot och doxxin

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hamna i en hetsig diskussion me han efter ett scenario som hade skett efter det hoppa jag in i support där han börja skrika på mig vilket jag inte gillade alls pga det är ett jävla spel inget mer med det han hade en dålig ton och jag är inte en person som gillar att bli bemött på ett dåligt sätt så jag svarade han på sättet som man gör där jag kommer ifrån vilket han inte gillade alls

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. var inte en felaktig bann men hade inte varit ett problem om snubben inte skrek över ett spel som ett litet barn

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har blivit bannad tidigare och har även tagit lärdom av de

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skitit i han och gått vidare men jag har heder så det skulle aldrig hända

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka