Nekad Lakerss | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lakerss

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199446167244/

Ditt Hex-ID: 110000158910ecc (Hex)

Vad är din discord tagg? Assaultz#3296

Vem var det som bannade dig? Stär ej då jag blev hackad på mitt steam konto där jag blev bannad på, Det sår bara du är bannad på ett annat konto.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Unive bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara 100% Så har jag ej någon aning vrf jag blev bannad då det länge sen jag blev bannad, Har pratat med några trevliga staffs i supp o frågat mig fram om det kan kolla logs dock har jag nytt hex id o steam konto. Så har faktiskt igen aning ber hemskt om ursäkt..

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som jag skrev innan jag vill verkligen kunna visa bevis vad jag blev bannad för och ha en bra anledning för en unban. Dock så blev mitt steam konto hackat då jag gick in på nån länk. Det var ej roligt jag behövde göra om allt och så kan jag ej se vem som banna mig och vad jag blev bannad för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vette fan, Men kan ej se D: Och vad jag en har gjort så ber jag hemsk om ursäkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad förr bara denna bann :D

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ajo, In klicka på massa länkar samt ej göra saker ingame som räknas som regelbrott,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Alltså har ej nån info i hjärnan vrf jag blev bannad. Men troligen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

du är bannad på ett annan steamkonto eller om du har någon annan på samma position som spelar på unive som är bannad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka