Nekad Lakerss | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lakerss

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199618646904/

Ditt Hex-ID: steam:110000162d8e378

Vad är din discord tagg? Swedenlars

Vem var det som bannade dig? Halavista Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-24 122151.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hej, jag har inte spelat på någon annan server än unive nu när jag har börjat, jag har blivit polis och det är verkligen as kul, sen nu dagen efter är jag globally bannad när jag inte ens har gjort något ting på unive nu när jag har spelat på den

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag är så jäkla arg på mig själv över vad som har hänt för jag och min kompis hugonan blev nyss polis studerande och vi älskar livet inne på unive och då blir jag globaly bannad på unive när jag inte har gjort något typ av exploit som det säkert finns bevis på och jag har ångest för jag älskar Unive Roleplay.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig, jag har inte gjort något på denna server sen jag börjat och det har enda servern jag har spelat på när jag börja här på unive,

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit bannad tidigare här på Unive roleplay

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag har inte gjort något på servern så nej antar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej, jag önskar verkligen att jag får komma in på unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det! unive är sveriges bästa server, denna kommer säkert bli nekad antar jag väll men får jag veta varför då, hoppas ni har en bra dag fortsatt då

hade gärna velat förklara lite mer för dig i support om det går

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka