Nekad Lakerss | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lakerss

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199618646904/

Ditt Hex-ID: steam:110000162d8e378

Vad är din discord tagg? Swedenlars

Vem var det som bannade dig? Anticheat (halavista)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-22 174031.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheat bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta var då förr där jag spelade på en server vid namn av valon som då hade själva anticheatet (halavista) jag blev då förbannad på servern då de bara var en lall server fullt utav massa lallare. min kompis äger en lall server där man bara kan komma in om man får access och då körde jag med en softaim fil i modd filen i fivem och detta gjorde jag bara för skojs skull, sedan gick jag in och spela dagen efter som vanlig på servern och då blev jag global bannad då jag glömde helt att ta bort mod filen, detta var väldigt dumt av mig och nu när jag kom hem nyss är jag även bannad här. Jag spelade inne på servern igår och försöker skaffa mig ett jobb och kunna rpa. (det var ett tag sen jag hade på filen) därav undrar jag om jag kanske kan bli whitelistad från anticheatet inne på servern så jag kan komma in och rpa. (ni kan kolla logs jag har inte gjort något fel på unive) Mvh Lars.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anticheat bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Anticheat bannad. (aldrig blivit bannad förr)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Anticheat bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Anticheat bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jepp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka