Lakerslucce
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Ange ditt födelsedatum: 25 Juni 2008
Vad heter du på discord? Lakerslucce#8740
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 600-700 timmar som jag vet
Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt aktiv ungefär 6 timmar per dag
Vad heter du? Lucas Karlsson
Hur gammal är du? 31 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Absolut
Varför vill du bli polis? För att jag vill hjälpa till med staden och hjälpa människor som behöver hjälp och följa mina drömmar som polis och göra så det blir den bästa staden någonsin!
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att ta allt seriöst och ta allt på allvar och inte vara hotfull.
Vad vet du om yrket i helhet? Att det är ett intressant jobb men även ett jobbigt jobb för det man kommer uppleva och det ser roligt ut och en bra gemenskap i kåren. Det ser helt enkelt roligt ut och hjälpfullt!
Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, jobbat som polis i massor av städer!
Hur är du som person? En omtänksam kille som vill göra rätt för sig och älskar att hjälpa människor och är snäll, trevlig och väldigt skön!
Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte!
)
Vad heter du på discord? Lakerslucce#8740
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 600-700 timmar som jag vet
Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt aktiv ungefär 6 timmar per dag
Vad heter du? Lucas Karlsson
Hur gammal är du? 31 år gammal
Har du körkort? Ja
Är du simkunnig? Absolut
Varför vill du bli polis? För att jag vill hjälpa till med staden och hjälpa människor som behöver hjälp och följa mina drömmar som polis och göra så det blir den bästa staden någonsin!
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att ta allt seriöst och ta allt på allvar och inte vara hotfull.
Vad vet du om yrket i helhet? Att det är ett intressant jobb men även ett jobbigt jobb för det man kommer uppleva och det ser roligt ut och en bra gemenskap i kåren. Det ser helt enkelt roligt ut och hjälpfullt!
Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag, jobbat som polis i massor av städer!
Hur är du som person? En omtänksam kille som vill göra rätt för sig och älskar att hjälpa människor och är snäll, trevlig och väldigt skön!
Är det något vi bör veta om dig? Nej det tror jag inte!