Accepterad Lakerslucce | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lakerslucce

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198029579479/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Stjernkvist

Vad är ditt discord namn? Lakerslucce#8740

Vad är ditt födelsedatum? 25 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Han är 31 år gammal och kommer från Växjö i Sverige och har en mamma och pappa och han heter Lucas Karlsson. Han gillar ishockey och han spelar mycket paddel på fritiden, han vgillar vara med kompisar och hänga. Under hans barndom spelade han ishockey men under en match så fick han en skada i foten vilket ledde till att han ishockey karriär ar över tyvärr. Senare i åren så började han plugga jakt! Han är väldigt intresserad av jakt och fiske. Hans personligheter är att han är väldigt trevlig mot folk som han gillar men ibland inte dom som han inte gillar... Han är även snäll och är väldigt positiv och är en vinnarskalle och älskar att tävla och hans barndom har varit enkel, han hade föräldrar som inte missbrukade något eller misshandlade och han gick klart skolan och fick högsta betyg! Hans känslor är ingen deprimerad man. Han gillar bilar och är väldigt kunnig inom det och kan mycket om sport.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar att rpa mycket och jag kollar på streamers som streamar unive och det ser väldigt roligt ut och mina kompisar spelar där så det ska bli roligt och jag kommer vara väldigt aktiv och kommer rpa så seriöst som möjligt och jag bidrar med bra och rolig rp som kommer leda till bra rp runt mig, jag söker även server att rpa på just nu och unive passar mig perfekt. Jag kan rpa bra och vet hur scenarion går til och hur man bidrar med bra och trevlig rp. Jag är en seriös rp spelare och är mogen nog för att rpa bra. Jag kommer använda mina bästa förmågor för att rpa så bra som möjligt så det kommer bli roligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne hela tiden vilket är väldigt roligt och mina kompisar säger att det är en väldigt roligt att rpa här och det ser ut som att det är bra scripts osv, jag ser fram emot och spela på denna server och det ser ut som att det är bra rp. Det ser även ut som bra scripts och bra folk som rpar här och det är väldigt roligt vilket som jag söker efter!

Hur hittade du Unive? Servern är väldigt känd inom svenska rp världen och den är väldigt stor och jag kände till denna servern långt innan jag gör denna ansökan men nu har mina kompisar berömt servern väldigt mycket så jag hittade den på det sättet! Sen ser jag även streamers som tycker den är bra vilket gör så jag blir intresserad av just denna servern!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att rpa så bra som möjligt och ha så kul som möjligt också självklart och ha en god och rolig tid i staden och ha rpa så bra som möjligt och kanske utveckla min rp förmåga!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna hjälpa folk som inte kan hantera en sak mitt under i ett scenario utan hjälpa til och förklara efteråt och inte skrika på någon och kunna utveckla min rp förmåga och ha det så roligt som möjligt och jag ska använda min bästa rp förmåga.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server just nu, jag kommer bara satsa på denna för att jag söker en seriös rp server med bra scripts med goa folk att rpa med som jag nämnde ovan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka