Nekad Lakerslucce | Medlem ansökning (Appzy5)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lakerslucce

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198029579479/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Stjernkvist

Vad är ditt discord namn? Lakerslucce#6031

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Det är en väldigt trevlig karaktär med bra barndom och hade bra föräldrar som inte missbrukade något och han var inte deppig någon gång under sin barndom och han har en bra allmän utbildning och kan mycket saker och han har väldigt bra betyg och han vill spendera sin framtid här i denna staden och han var intresserad av ishockey under barndomen och än idag men han blev skadad under en match och det ledde till att hela hans karriär var förstörd och det var den tiden han var rätt så ledsen men han gick vidare med tiden som gick men nu är han glad, sprider positiv stämning i stan och och är trevlig och omtänksam och hjälper till alltid om någon behöver hjälp! Han är 28 år gammal men fyller snart 29 år och han är en mogen, uppfostrad människa och han kommer bidra mycket till denna staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag känner folk som rpar här och det verkar vara en väldigt rolig server som verkar seriös och jag är väldigt taggad på spela på denna servern och jag är en seriös rp spelare som följer alla regler och bidra med bra rp till servern och kommer ta min bästa förmågor för att rpa så bra som möjligt!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många inne hela tiden vilket är väldigt roligt och mina kompisar säger att det är en väldigt roligt att rpa här och det ser ut som att det är bra scripts osv, jag ser fram emot och spela på denna server och det ser ut som att det är bra rp.

Hur hittade du Unive? Servern är väldigt känd inom svenska rp världen och jag kände till denna servern långt innan jag gör denna ansökan men du har mina kompisar berömt servern väldigt mycket så jag hittade den på det sättet!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att förbättra min rp genom denna servern och utveckla mig och lära mig mer saker och jag vill lära mig så mycket som möjligt och jag vill bidra med bra rp till servern och hjälpa till om jag ser någon som bryter mot en regel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha ett fast jobb, just nu funderar jag att bli polis sen kommer jag försöka göra så bra rp som möjligt på servern och bidra med positiv stämning och ha det så roligt som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan server just nu, jag kommer bara satsa på denna ;)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka