Inaktuell lakdeyousef | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lakdeyousef

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Ditt discordnamn: de yousef

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? varför just jag ska bli staff jag kommer bli lojal till staff teamet kommer aldrig lämna unive och jag är jätte aktiv varje dag jag vill få bort alla lallaren tex idag jag blev vdmad av en grabb men kunde inte göra nått darför det inte var några aktiva staffs jag kommer visa varför just jag vill bli staff är att jag kommer visa mycket aktivitet och jag kommer göra staff teamet ännu bättre.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? jag tycker att allt är perfekt med servern. men poliserna gör några fel några gånger.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? hur jag kan lösa det är att snacka med dom med staff teamet och säga vad för regel brott dom gör och att dom ska tänka på de och jag och staff teamet ska påmmina dom.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? hur jag agerar professionellt är att jag ska inte abusa min staff roll som staff kan jag göra mycket grejer tex ge mig jobb till ett gäng och gå loota förådet då rycker staff rollen direkt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? det är snart sommar men då är det sommar lov då jag kommer vara mycket aktiv och kommer visa jätte mycket aktivitet

Hur länge har du spelat på Unive? ksk 4-3 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? jag har tidigare erfarenheter som staff på andra servers

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kanske servervakt eller jobb☺️

Användaren är inte medlem i Discord Servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka