Accepterad LakDeMehmet | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LakDeMehmet

Icke Medlem
Meddelanden
112
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Mehmet

Vad heter du på discord? wlakk#2402

Ange ditt födelsedatum 29 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Under lov är det nog
10:00 - 02:00
Under skol året
Måndag
15:00 - 19:30
Tisdag
Onsdag
Torsdag
Fredag
15:00 - 01:00
Lördag
10:00 - 01:00
Söndag
10:00 - 19:30

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit lite on n off, började spela unive seriöst Januari 2020 dock då pausade jag med hela fivem här och där. Men nu är jag tillbaka blev nog medlem i början av året.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/8d685c67b9e725d88e753109aad83c6a

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens uppgift som servervakt är att man ska stödja servern och hjälpa staffsen att förminska deras jobb ingame, man ska skicka bort spelare som inte vet hur man spelar under fivems grundregler och unives. Vi ska kicka lallare och förminska regelbrott ingame. Om staffs är i närheten skulle jag stå bort och låta dom hantera den situationen men annars om det inte finns staffs runt omkring tar jag då initiativ och kickar eller bannar den personen som inte kan bete sig.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit servervakt ett antal gånger i unive förut och jag passade som det, jag skötte mig och var på varenda servervakt möte och tog hand om servern som en bra servervakt så som att rensa gatorna av lallare och personer som inte kan skötta sig allmänt. Jag vill även hjälpa till staffsen med en server full av ibland 300+ spelare kan dom inte hålla koll på varenda än men jag kan hålla koll på dom i min omgivning som är en liten majoritet av servern. Staffsen kan inte vara överallt 24/7 och det förstår jag så det är den största anledning jag vill bli servervakt för att förminska deras jobb och jag kan känna som jag betyder något till unive. Lite är bättre än inget. Jag är mycket ingame när jag inte är i skolan och den tiden kan jag använda för att göra mitt bästa att förbättra rp nivån på unive och röja alla dom problemspelarna som inte vet hur man rpar med den minsta vett.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Exempel på korruption är när man tar emot mutor för att avstänga medlemmar från unive under perioder av tid. Abuse är när man använder sina perms för sin egna fördel i vissa scenarios osv, låt oss säga jag dör i ett scenario jag revivar mig och fortsätter det scenario. Mer exempel på abuse är när man använder /toggleid under scenario för att hitta personer som normalt inte blir hittad eller för att veta vart alla är så man är redo på allt. Abuse kan även tillkomma när man kickar folk utan anledning och kanske för skojs skull, samma står för ban.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48 timmar på dig att ta intervjun, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka