Nekad LajonPajon | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LajonPajon

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Ange ditt födelsedatum 7 September 2006

Vad heter du på discord? BorgirKengMcDonel#2540

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på helger så kan jag köra allt ifrån 13:00-02:00 men det varierar. På vardagar däremot så kör jag oftast emellan 15:00-21:30.

Hur länge har du spelat på Unive? ca 6-5 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle göra ett så bra jobb som jag kan och jag vill inte göra så att folk känner att en ban eller en kick är ett straff om och när jag gör det utan mer som en uppläxning och så kommer jag berätta anledning och varför jag tog beslutet. Jag känner att i nuläget så kommer jag försöka att utveckla mina bans och kicks så mycket som möjligt och ge folk min feedback. Att vara servervakt kommer också med ett stort ansvar som jag är medveten om och jag är redo att anpassa mig för olika begränsningar osv. Jag är själv Polis ingame och känner att copbait är ett stort problem som vi Poliser möter på servern varje dag som jag nu har insett är väldigt jobbigt, att rensa servern på oseriösa spelare tycker jag är väldigt viktigt om man vill hålla en sån bra RP som möjligt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att det jag själv har kört på Unive väldigt länge och har inte kunnat göra någon skillnad personligen på folk som inte tar saker seriöst. Jag har länge tänkt på att ansöka om servervakt men jag har inte riktigt känt att jag behöver det då det alltid löser sig på ett eller annat sätt, men nu känner jag själv att det har gått för långt och jag vill kunna göra något åt det. Varför jag ville det i första början var för att jag tycker att servern har en bra RP nivå men lallare osv kommer alltid finnas där oavsett vad. Missförstå mig rätt men trainee's, SV och mods gör ett grymt jobb med att håla denna servern stabil men man vill liksom inte kalla på någon annan vartenda gång något händer. Jag vill hjälpa servern med att kunna hålla den stabila RP nivå vi just nu ligger på och göra så att folk kan få en så bra RP upplevelse på Unive som möjligt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle hjälpa till genom att hålla servern stabil och att få bort och läxa upp lallare och folk som inte tar RP på den seriösa nivån vi ber om och vill ha. Jag vill bli servervakt för jag genuint vill hjälpa till och göra så att servern håller en god och seriös RP och att inte bara kicka och banna för att någon gjorde något litet fel utan så att dom förstår vad dom har gjort fel och varför jag tar det beslut jag tar.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kan bidra med en tryggare, roligare och mer seriös RP miljö och hålla RP nivån på den vi vill ha på denna servern. Då jag ofta blir inblandad i situationer där åtgärder behöver tas men andra finns inte alltid tillgängliga. Därför känner jag att de folk som bara är här för att förstöra eller inte riktigt förstår RP kan lära sig lite mer utan att förstöra mer även om det kanske inte är med mening så är jag alltid väldigt långsint och jag kommer inte ta onödiga åtgärder.

Varför vill du bli servervakt? För att hjälpa hela servern inklusive de andra servervakterna/mods då alla inte kan vara på samma plats och hålla koll på allt samtidigt. Jag vill att denna server fortsätter med den RP nivå och miljö vi har nu och att en snubbe kommer och kör över alla kan lika gärna förstöra en persons hela upplevelse på servern. Mitt mål är inte att kicka/banna alla jag ser som gör något fel utan att kunna hjälpa dom och/eller rycka in om det så behövs i en situation så vet dom att jag kommer vara där för att hjälpa dom.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan några men är då inte säker på de som finns.

Är du whitelistad på serven? Yes

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev felaktigt bannad för en support tog fel ID men det löste sig direkt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka