Inaktuell lajmy | Chef-jobb ansökan [Arrekung]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mollep

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? trygghansa

Vad heter du IRL? moltas

Vad heter du på discord? mollep#8511

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 1år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jo jag vill bli chef på trygg hansa för att jag är väldigt aktiv och vill få en aktiv trygg hansa, Jag har väldigt mycket erfarenheter med att jobba på trygg hansa för att har jobbat där förut har varit anställd och chef . Kan allt hur man gör och vill vissa servern att jag kan mina grejer med att jobba på trygg hansa och få en aktiv trygg hansa. Jag vill ha detta jobb för att jag känner att jag är den rätta personen för att styra upp trygg hansa till en bättre arbetsplats och för spelarna på servern. Jag kommer styra upp som de ska och kommer va på dem som jobbar och kolla hur dem gör och vad dem vill att vi ska förbättra eller bara ge tips. Tar kritik väldigt bra och de enda jag bryr mig om är dem anställda och företag så de rullar på och så vi ej förlora en massa pengar i företaget. Jag kommer ta hand om företaget och kommer anställa bra folk och inga lallare. Ska skapa en så seriös trygg hansa som de går. Kommer göra allt för trygg hansa och mina anställda. Kommer ha en väldigt bra disiplin på mina anställda så dem ej göra något dumt mot kunderna eller bryter mot trygg hansa regler. Jag kommer även anställa bra med folk och ha ett bra bemötande mot alla och speciellt mot sina anställda för dem ska ha respekt mot kunderna och alla andra på servern. Dem ska va en bra utsida för själva företaget och ej bete sig hur dem vill.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har väldigt mycket erfarenheter som jag sa och vet hur allt fungerar och hur man ska bemöta folket på servern och hur man ska bete sig på sin arbetsplats. jag har som sagt varit chef där och anställd innan. Men jag kommer styra upp en bra trygg hansa och ett bra aura inom yrket. Jag kan allt inom trygghansa hur man ska bete sig vad man får göra och vad man inte får göra. Jag vet också vad trygg hansa e till för de är ett försäkringsföretag så man kan försäkra sina bilar och sådant.

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag 15:00 - 21:00
Tisdag 15:00 - 21:00
Onsdag 15:00 - 21:00
Torsdag 15:00 - 21:00
Fredag 15:00 - 00:00
Lördag 10:00 - 00:00
Söndag 10:00 - 21:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka