Accepterad lajmy | Ansökan till Servervakt I QT I

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mollep

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? moltas

Vad heter du på discord? mollep#8511

Ange ditt födelsedatum 3 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 15:00 - 21:00
Tisdag 15:00 - 21:00
Onsdag 15:00 - 21:00
Torsdag 15:00 - 21:00
Fredag 15:00 - 00:00
Lördag 10:00 - 00:00
Söndag 10:00 - 21:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år typ 500 timmar

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. servervakten har uppgift att hålla koll på rpandet så folk inte lallar osv. dom ska vara snabba att banna nån eller svara på en /help. det är för staffs ska kunna hålla koll på större uppgifter än att folk sköter sig. servervakterna är staffsen underlättare ungefär. server vakterna ska inte köra runt i sin bil och försöka hitta lallare för att dom vill banna eller kicka någon, dom ska rpa som vanligt bara och ser man någon som lallar så ger man bara en kick eller ban sen fortsätter rpa. de ska också dva bilar som bara står ivägen. jag jobbar på en nattklubb också och det är många som lallar där inne, då vill jag kunna hjälpa till och kicka dom så folk kan fortsätta ha kul. efter jag bannat någon kommer jag skicka till dom i dm och säga varför jag valde att banna just han och skicka klipps.

Varför vill du bli servervakt på servern? Det som får mig att vilja bli servervakt på unive är att jag spelat på servern ett tag nu och jag finner ett stort intresse inom rpandet. Dock så märker jag ofta att det kommer upp saker som stör mitt rpande, vilket då är lallare och folk som gör regelbrott och det är något som jag vill ta på mig ansvaret över att få väck på så gott som möjligt. Sen är det också så att om jag är servervakt så blir det enklare för de som gör regelbrott att få konsekvenser då jag själv kan göra åtgärder direkt då en staff inte hinner komma vid visssa tillfällen där man skrivit en report som när någon t.ex. powergameat . Sedan vill jag bara allmänt underlätta arbetet för staffsen eftersom jag vet hur hårt de jobbar.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption är när man använder sv perms på fel sätt t.ex om du blir nerslagen eller skottad och inte orkar vänta på att någon kommer och hjälper dig så du gör /revive för att slippa vänta.
eller om du rpar krim och är i en skottlossning eller stormning så sätter du på toggleid för att kunna se vart dom andra är och veta när dom kommer ut från t.ex en dörr och skjuter dom direkt, för du använde /toggleid

+rep väldigt bra skrivet, bra rp ingame, du skulle passa bra som servervakt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka