Nekad Lajjan | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajjan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199109124888/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Thorell

Vad är ditt discord namn? Lajjan#1729

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Håkan Johansson och är 33 år gammal. Håkan kommer från en ganska fattig familj och var inte så lyckad i livet med tanke på att han var en problem sökare i skolan men på senare år har han blivit en bättre person och har sina betyg nu. Han är en väldigt osäker person som försöker hitta sig själv i världen, genom vänner och jobb som han gärna vill ha. Håkan gillar att hänga med vänner och är alltid en omtänksam person som tänker på andra mer än sig själv oftast. Men i skarpa lägen så tänker han mer på sig själv. Håkan har ett stort intresse av poliser och har alltid velat bli en, han vill hjälpa andra även om det betyder att han skadas på köpet.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med roliga och allvarliga RP tillfällen som kommer ger det lilla extra i sin RP upplevelse.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad för den här servern verkar vara en riktigt bra server som jag kommer att ha kul på och spendera många timmar på.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade Multistaden genom mina vänner som spelar på den ganska ofta och eftersom den verkar bra så ville jag gå med också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha en rolig upplevelse och hitta på roliga saker med andra på servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka