Accepterad Lajan | Medlem ansökning [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Scubblet(SUS)ඞ#7098

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Född 1999, Lajan Ahemdo är mycket bilintresserad och hans drömjobb är att bli kriminell och gå med i ett gäng. Hans mamma kommer från Cook Islands och hans pappa kommer från Iran. När Lajan föddes levde hans föräldrar på A-kassa och hade det väldigt svårt ekonomiskt, han och hans storebror bror hade det väldigt tufft och behövde sälja droger för att överleva. Men när Lajan var 23 år gammal flyttade han till en ny stad som heter Unive. Hans mål med denna övergång är att bli känd. Och han börjar se om han kan få vänner och bli respekterad. Han hade problem när han gick i skolan där han hade det väldigt tufft, han hade svårt att sitta still och han hade dåliga betyg. Detta orsakade väldigt mycket stress ångest för han har nu väldigt svårt att få jobb. Men nu när han har flyttat siktar han högt och ska försöka leva det livet som han aldrig fick.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att delta med hundra procent med bästa rp jag kan. Jag har läst på om servens regler och har full koll hur man ska beta sig. Jag har kört på Unive lite innan och det har varit väldigt kul. Så jag kör så gott jag kan enligt scenariot och spelar alltid på den här servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Spela på ett sådant sätt att även andra spelare känner någon form av seger. Så jag känner att de har roligt också och har något från rpn.

Hur hittade du Unive? En vän rekomenderade den för ett tag sedan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka