Accepterad Lajam | Whitelist ansökning [Nemo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajam

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198342274922/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam Nordström

Vad är ditt discord namn? Abou Hassan#7621

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer ursprungligen från Sverige och heter Chris Larsson, han har bott här hela sitt liv men har flyttat runt mycket på grund av att han inte riktigt har känt att det varit det rätta stället för honom att bosätta sig på, så han har både sett och varit med om mycket. Han är en mycket trevligt och självständigt kille som på fritiden tycker om att träna och träffa polare, han har tidigare varit med i lumpen där han fick titlar så som årets general, Fighter då det inte fanns något som kunde stoppa honom. Chris har alltid älskat fordon, allt från bilar till moppar och speciellt om dem går fort, han har B-Körkort men inget A1-Kort trotts att han tycker om att köra motorcykel. När Chris var yngre var han en grabb som drevs av känslor, var han arg så hörde man det, han lät ingen sätta sig på honom och försökt någon göra det så skulle dem få ångra det men med åren har han lärt sig hantera känslorna så nu drivs han inte längre på samma sätt av känslorna som innan, nu chillar han mest och bryr sig inte jätte mycket om vad folk säger något han däremot reagerar på är om någon skadar honom eller dem som står honom nära, då finns det inte mycket som stoppar honom.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag kommer att bidra med seriös och rolig RP då jag känner att man inte måste vinna ett scenario för att det ska vara roligt, jag föredrar även att RP:a utan våld vilket jag ser som en fördel då det kan bidra till kaos om majoriteten av spelarna överanvänder våld. Min erfarenhet skulle jag säga är bra och stor då jag har spelat på många 18+ serverar (tyvärr är ingen av dem fortfarande öppen) så som t.ex MuskelBergets RolePlay (18+), Parlamentet RolePlay (18+), Stadslivets RolePlay (18+), Svenska BananBåten (16+), SörBäcken RolePlay (16+), Alliansen RolePlay (18+) Och Swedish Central (Invite Only) och Kungsskogen RolePlay (18+). Har även 1800 timmar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det här är en server som jag märker har stor potential att bli något riktigt stort och bra med whitelist, märker även att tillskillnad från alla andra serverar så är detta faktiskt en server med ett stort och seriöst staff-team vilket jag anser vara en av dem viktigare sakerna på en RP server.

Hur hittade du Multistaden? Via polare som spelar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få uppleva så många olika scenarion som möjligt och även kunna utveckla båda min och andras RP då ingen är perfekt och alla kan utvecklas.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, inte för tillfället! Mvh: Liam Nordström.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka