Accepterad Lajam | Ban överklagan [Wolfz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lajam

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198342274922/

Ditt Hex-ID: 110000116c4ff6a

Vad är din discord tagg? dahri#7621

Vem var det som bannade dig? 320master

Hur lång tid var din ban? 9 dagar 23 timmar 58 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Spammar i Twitter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag antar att det var så att jag spammade i twitter vilket gjorde att någon/några måste ha blivit mycket upprörda och tyckt det var jobbigt men det som hände var att det hade precis vart restart jag skulle at ut min bil (en dodge charger 1969) jag jobbar ju på autoexperten och jag skulle åka ditt och jobba för det var liksojm bra tid och vet att många kommer ditt under den tiden men när jag var på väg dit så käöndes det lite laggigt och jag antog för det nyss hade vart restart eller nåt men då när jag skulle skriva i twitter om att auto var öppet och kom och trimma så laggar det så mycket så att det dyker aldrig upp för mig att jag hade skickat så jag skickade tills det kom upp ochn då hade jag gjort et liksom en minu eller två och jag kan tänka mig att det var många som tyckte det var jobbigt men det skulle vara en till restart men jag han inte få den restarten innan jag blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att det hade precis vart restart jag skulle ta ut min bil (en dodge charger 1969) jag jobbar ju på autoexperten och jag skulle åka ditt och jobba för det var liksom bra tid och vet att många kommer ditt under den tiden men när jag var på väg dit så käöndes det lite laggigt och jag antog för det nyss hade vart restart eller nåt men då när jag skulle skriva i twitter om att auto var öppet och kom och trimma så laggar det så mycket så att det dyker aldrig upp för mig att jag hade skickat så jag skickade tills det kom upp ochn då hade jag gjort et liksom en minu eller två och jag kan tänka mig att det var många som tyckte det var jobbigt men det skulle vara en till restart men jag han inte få den restarten innan jag blev bannad men jag visste inte det men nu vet jag att jag inte ska skicka mer när det inte dyker upp ist vänta eller starta om.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker inte det var felaktig fast ändå var det felaktig för att det var liksom inte meningen att skicka så många gånger och det är liskom svårt att veta att jag skickade när jag inte visste att jag skickade men jag tycker dom borde ha kickat mig för att jag ser inte vad andra skriver som t.ex sluta spamma twitter jag hade ingen anning men jag antar att staffs bara gjorde sitt jobb och trodde att jag spammade med mening men det var inte meningen att spamma jag ber så mycket om ursäkt för det och kommer aldrig mer hända igen och till nästa gånga ska jag skicka en gång och vänta eller bara starta om mitt spel och sen joina igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första var för fail rp men jag var rätt så ny och inte så erfaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skicka en gång och sen vänta eller bara restarta mitt game och sne joina igen och kolla om det har försvunnit istället för att skicka ännu mer och det var liksom något jag inte hade en anning att det laggade och kommer aldrig hända igen och jag vet att man inte får spamma i twitter men jag visste ju inte att mitt spel laggade och att jag spam,made twitter men nu har jag lärt mig det som man brukar säga man lär sig av sina misstag och dety kommer inte hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag att jag ska starta om mitt spel eller vänta och inte fortsätta skicka men svårt att veta men det har jag lärt mig och det kommer inte ske igen och jag hoppas att ni förstår att det inte var meningen och jag fattar varför ni banna mig och att jag störde många andra när dom skulle skriva i blocket eller i twitter men det var som sagt inte meningen och det kommer inte ske igen och jag har lärt mig en ny sak idag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka